با بررسی موضوع اقامت تمکن مالی سوئیس همراهتان هستیم.

اقامت تمکن مالی سوئیسافرادی که شهروند کشورهای غیر اتحادیه اروپا هستند و از لحاظ اقتصادی مستقل می‌باشند، شرایط دریافت مجوز اقامت تمکن مالی اروپا را دارند. البته، در صورتی که منابع کافی جهت دریافت درآمد سالانه ثابت داشته باشند تا بتوانند هزینه‌های زندگی خود را تامین کنند.

در گروه وکلای مهاجرتی مهر پارسیان، تیم پژوهشی به بررسی موضوع اقامت تمکن مالی سوئیس پرداخته و همچنین آماده ارائه خدمات در این زمینه به شما مخاطبان می‌باشد.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر، می‌توانید با شماره تماس‌های موسسه حقوقی و مهاجرتی مهرپارسیان که در آخر مقاله درج شده‌اند نیز، تماس حاصل نمایید.

سوالات مهم در بررسی موضوع اقامت تمکن مالی سوئیس:

1. شرایط عمومی دریافت اقامت تمکن مالی سوئیس چیست؟
2. پروسه دریافت اقامت تمکن مالی سوئیس چگونه است؟
3. فرد متقاضی دریافت اقامت تمکن مالی سوئیس باید دارای چه شرایطی باشد؟
4. منظور از استانداردهای سرمایه گذاری برای دریافت اقامت تمکن مالی سوئیس چیست؟
5. مزایای دریافت اقامت تمکن مالی سوئیس چیست؟
6. چرا دریافت مشاوره از وکیل متخصص در زمینه اقامت تمکن مالی سوئیس از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است؟

شرایط عمومی دریافت اقامت تمکن مالی سوئیس چیست؟

هزینه های زندگی در سوئیسسوئیس در مرکز اروپا واقع می‌باشد. این کشور از شمال با کشور آلمان، از غرب با کشور فرانسه، از جنوب با کشور ایتالیا و از شرق با اتریش و لیختنشتاین هم مرز است. شهر برن، پایتخت این کشور می‌باشد. سوئیس کشوری چند زبانه است و دارای چند زبان رسمی می‌باشد که شامل زبان‌های آلمانی، فرانسوی و ایتالیایی می‌شود.

این کشور دارای جمعیتی حدود 8.6 میلیون نفر است و همواره به دلیل شرایط اقلیمی فوق العاده، کیفیت زندگی بسیار مناسب و امنیت رفاه اجتماعی بالایی که دارد، به عنوان بهترین کشور دنیا شناخته شده است و بسیاری از افراد به دنبال دریافت اقامت این کشور از طریق روش‌های مختلف می‌باشند.

اقامت تمکن مالی کشور سوئیس، شرایط مناسبی را برای افراد سرمایه‌دار فراهم می‌نماید تا از زندگی در این کشور لذت ببرند و بتوانند بدون نیاز به انتقال سرمایه به صورت فیزیکی از کشورشان، اقامت این کشور را دریافت کنند.

  دریافت اقامت سوئیس از طریق تمکن مالی

پروسه دریافت اقامت تمکن مالی سوئیس چگونه است؟

کشور سوئیس جهت صدور اقامت از طریق روش تمکن مالی، دو پروسه را تعیین نموده و متقاضیان را به دو دسته تقسیم بندی کرده است:

  • متقاضیان بالای 55 سال (اقامت بازنشستگان)
  • متقاضیان پایین 55 سال (پروسه مالیات گزاف)

خبر خوب این است که در هر دو روش، افراد متقاضی می‌توانند پس از 10 سال اقامت دائم کشور سوئیس و پس از 12 سال زندگی در این کشور، تابعیت و پاسپورت کشور سوئیس را دریافت کنند.

اقامت خود حمایتی سوئیس برای متقاضیان بالای 55 سال

ثبت شرکت در سوئیساگر فرد متقاضی بالای 55 سال سن داشته باشد و بتواند ثابت کند که در گذشته دارای ارتباطات خوب و قوی با کشور سوئیس بوده است، تحت شرایط خاصی می‌تواند برای کارت اقامت B این کشور برای همسر و فرزندان زیر 18 سال خود اقدام کند.
علاوه بر آن، فرد متقاضی باید ثابت کند که دیگر قصد فعالیت اقتصادی در داخل و یا خارج از کشور سوئیس ندارد و قصد دارد دوران بازنشستگی خود را آغاز کند.

یکی از مواردی که متقاضیان بالای 55 سال باید اثبات کنند، دارا بودن سرمایه50 هزار یورو بابت هر سال از عمر فرد از سن کنونی‌اش تا 82 سالگی او (میزان سن امید به زندگی در سوئیس) می‌باشد.

اقامت خود حمایتی سوئیس برای متقاضیان زیر 55 سال (مالیات گزاف)

متقاضیان زیر 55 سال می‌توانند با استفاده از روش پرداخت مالیات گزاف به دولت تعهد بدهند که بدون نیاز به کارکردن، مالیات کلیه هزینه‌های زندگی خود و خانواده‌ خود را پرداخت نمایند. از ابتدای سال میلادی 2016، معیار سنجش محاسبه مالیات این افراد مطابق میزان هزینه‌ها و مخارجشان است.

لیست مخارج زندگی شامل هزینه‌های مسکن، خوراک، پوشاک، ایاب و ذهاب، تحصیل، تفریح، وسائل نقلیه و غیره می‌باشد. به صورت کل، حداقل هزینه‌‌های زندگی مورد انتظار اداره مالیات برای فرد متقاضی نباید کمتر از چهارصد هزار فرانک باشد.

  اجرای اسناد خارجی در ایران

فرد متقاضی دریافت اقامت تمکن مالی سوئیس باید دارای چه شرایطی باشد؟

فرد متقاضی باید این مسئله را به اثبات برساند که دارای سرمایه کافی جهت تامین مالی خود و خانواده‌اش، بدون هیچگونه وابستگی به دولت سوئیس می‌باشد.

همچنین، فرد متقاضی باید برای خود و خانواده‌اش بیمه سلامت و تصادف کشور سوئیس را تهیه کند.
متقاضی باید اثبات نماید که قصد کار کردن برای کارفرمایی را در کشور سوئیس ندارد و هدف او فقط دریافت اقامت سوئیس بدون اجازه کار است.

این فرد باید ارتباط نزدیکی با سوئیس ارائه کند که این ارتباط می‌تواند شامل مواردی مانند سفرهای مکرر به کشور سوئیس، دارا بودن اقوام در این کشور، دارا بودن اقامت در کشور سوئیس در گذشته و یا دارا بودن املاک در این کشور باشد.

منظور از استانداردهای سرمایه‌گذاری برای دریافت اقامت تمکن مالی سوئیس چیست؟

نرخ مصادره اموال:

تحصیل پزشکی در سوئیسنرخ مصادره یکی از مهمترین ویژگی‌هایی می‌باشد که در زمان بررسی کردن شرایط کشور مد نظر برای سرمایه گذاری باید به آن توجه کرد. نرخ مصادره اموال نشان دهنده این موضوع است که رفتار کشور مقصد در رابطه با مسائل مالی با اتباع خارجی ساکن در آن کشور و یا افراد سرمایه‌گذار در این کشور چگونه می‌باشد.

نرخ مصادره اموال با اعداد بین 1 تا 7 تعیین می‌گردد و هر چه عدد مشخص شده به 1 نزدیک‌تر باشد، یعنی سرمایه متقاضی از امنیت بالاتری برخوردار می‌باشد و هر چه این عدد به 7 نزدیک‌تر باشد، یعنی سرمایه او در معرض خطر بیشتری در آن کشور قرار دارد.

نرخ مصادره اموال در کشور سوئیس، برابر 1 می‌باشد که این یعنی سرمایه و دارایی فرد متقاضی در کشور سوئیس با کمترین میزان ریسک مواجه می‌باشد و دولت سوئیس اموال فرد متقاضی را به صورت مستقیم و یا غیر مستقیم، سلب نمی‌کند.

  اجرای حکم دادگاه خارجی در ایران

نرخ کنترل فساد در کشور سوئیس:

نرخ کنترل فساد، بیانگر رفتار دستگاه قضایی کشور مربوطه با افراد سرمایه گذار می‌باشد. نرخ کنترل فساد با اعداد بین منفی 2.5 تا مثبت 2.5 نشان داده می‌شود و هرچه این عدد 2.5 نزدیک تر باشد، فساد کمتری در دستگاه قضایی آن کشور وجود دارد.

مبارزه با فساد در کشور سوئیس در 10 سال گذشته، دارای شرایط خوبی بوده و با توجه به اینکه در 10 سال گذشته این نرخ همواره بالاتر از عدد 0 بوده است، می‌توان عنوان نمود که کشور سوئیس مقصد مناسبی برای سرمایه‌گذاران خارجی می‌باشد.

مزایای دریافت اقامت تمکن مالی سوئیس چیست؟

از جمله مزایای دریافت اقامت تمکن مالی سوئیس می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • عدم نیاز به هیچگونه سرمایه گذاری در اتحادیه اروپا.
  • عدم نیاز به انتقال سرمایه فرد متقاضی.
  • بهره‌مندی از اکثر امکانات و حقوق شهروندی در اتحادیه اروپا.
  • امکان رفت و آمد و زندگی آزادانه در کشورهای حوزه شنگن.
  • تبدیل اقامت موقت به دائم بعد از 10 سال.
  • امکان استفاده از بیمه‌های درمانی معتبر در عرصه بین‌المللی.
  • امکان تحصیل رایگان برای متقاضی و فرزندان زیر 18 سال خود.
  • امکان ایجاد کسب و کار به صورت آزادانه.

چرا دریافت مشاوره از وکیل متخصص در زمینه اقامت تمکن مالی سوئیس از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است؟

وکیل متخصص در زمینه اقامت تمکن مالی سوئیس، دارای اطلاعات دقیق و جامع در مورد روند اجرایی و شرایط مورد نیاز برای دریافت اقامت تمکن مالی کشور سوئیس است و می‌تواند فرد متقاضی را به صورت کامل نسبت به این امر آگاه نماید.

پس، اگر به دنبال کسب اطلاعات مورد نیاز در مورد موضوع اقامت تمکن مالی سوئیس هستید، می‌توانید از وکلای ماهر و باتجربه در این زمینه کمک دریافت نمایید تا شما را از ابتدا تا انتهای مسیر راهنمایی و کمک کنند و علاوه بر آن شما را با چالش‌هایی که ممکن است با آن‌ها روبرو شوید نیز، آشنا کنند.

  اجرای حکم دادگاه خارجی در ایران

بنابراین، ما به شما موسسه حقوقی و مهاجرتی مهرپارسیان، با مدیریت دکتر محمدرضا مهری را معرفی می‌کنیم که دارای بهترین و باتجربه‌ترین وکلا در زمینه موضوع اقامت تمکن مالی سوئیس می‌باشد.

جهت دریافت نوبت مشاوره در زمینه موضوع اقامت تمکن مالی سوئیس، می‌توانید با شماره تماس‌های موسسه حقوقی و مهاجرتی مهرپارسیان نیز، تماس حاصل نمایید.

تلفن‌های تماس ثابت با دفتر موسسه مهر پارسیان

تماس خارج از ساعات اداری و تعطیلات و ارسال پیام از طریق خط تلفن همراه

ارسال پیام از طریق شماره واتس اپ و تلگرام

پس از ارسال پیام شکیبا باشید تا جهت وقت مشاوره حضوری یا آنلاین هماهنگی صورت گیرد
حداکثر ظرف 12 ساعت وقت مشاوره تنظیم و به شما اعلام خواهد شد
دفتر وکالت مهر پارسیان – محمدرضا مهری وکیل پایه یک دادگستری

نشانی دفتر وکالت موسسه مهر پارسیان در تهران

میدان ونک- ابتدای بزرگراه حقانی- خیابان گاندی جنوبی- خیابان چهاردهم- پلاک 14- طبقه 4- واحد 9 و 10

خدمات دفتر وکالت و امور حقوقی بین المللی محمدرضا مهری

مشاوره حقوقی آنلاین با وکلای پایه یک دادگستری در موضوعات تخصصی در همه ساعات شبانه روز
مشاوره حقوقی حضوری با وکیل تخصصی جرایئم اقتصادی
قبول وکالت دادگستری بدون حضور موکل در دفتر وکیل
خدمات وکالت ایرانیان خارج از کشور در ایران
خدمات وکالت ایرانیان در سایر کشورها توسط وکیل رسمی
معرفی بهترین وکیل مهاجرت بین المللی در تهران
بهترین وکیل کیفری تهران
بهترین وکیل ملکی تهران
بهترین وکیل دعاوی پولی و بانکی تهران
بهترین وکیل خانواده تهران
بهترین وکیل دادگاه تجدید نظر
بهترین وکیل اعاده دادرسی و دیوان عالی کشور
بهترین وکیل فرجام خواهی

5/5 - (5 امتیاز)

4 دیدگاه ها

  • سلام وقت بخیر من سوالی داشتم قصد مهاجرت به قبرس دارم مطلع شدم شرایطی هست در طرح خود حمایتی که امکان اینکه من بتونم پدر مادر خودم و پدر و مادر همسرم رو ببرم آیا این صحت داره ؟

    • سلام دوست عزیز بله با خرید ملک در قبرس متقاضی علاوه بر همسر و فرزندان خود می‌تواند برای والدین خود و همسر درخواست اقامت دائم قبرس را بدهد.

  • سلام وقتتون بخیر
    من من 58 سال سن دارم وقصد مهاجرت به سوئیس رو از طریق خودحمایتی دارم ایا من میتونم اقامت برای خودم و فرزندم دریافت کنم فرزندم 15 سالش ؟

    • سلام دوست عزیز
      اگر فرد متقاضی بالای 55 سال سن داشته باشد و بتواند ثابت کند که در گذشته دارای ارتباطات خوب و قوی با کشور سوئیس بوده است، تحت شرایط خاصی میتواند برای کارت اقامت B این کشور برای همسر و فرزندان زیر 18 سال خود اقدام کند.علاوه بر آن، فرد متقاضی باید ثابت کند که دیگر قصد فعالیت اقتصادی در داخل و یا خارج از کشور سوئیس ندارد و قصد دارد دوران بازنشستگی خود را آغاز کند. برای اطلاع از مابقی شرایط و رزرو تایم مشاوره با وکیل بین الملل جناب آقای دکتر مهری با شماره 09120067664 تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *