این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی و افزایش آگاهی مخاطبین عزیز مهر پارسیان بوده و موسسه در حال حاضر خدماتی در این موضوع ارائه نخواهد داد

با مبحث اقامت با خرید ملک مالتا در خدمت شما هستیم.

اقامت با خرید ملک مالتابا توجه به این موضوع که انسان کمال‌گرا می‌باشد، افراد همیشه به دنبال راهی هستند تا زندگی بهتری داشته باشند. یکی از روش‌های رسیدن به زندگی بهتر، مهاجرت به کشوری می‌باشد که شرایط زندگی بهتری دارد.

مهاجرت به کشورهای مختلف با توجه به قوانین مهاجرتی هر کشور، از راه‌های گوناگونی امکان‌پذیر است. یکی از راه‌های اخذ اقامت کشور مالتا، خرید ملک می‌باشد که یکی از زیر شاخه‌های مهاجرت از طریق سرمایه‌گذاری می‌باشد.

در صورتی که قصد مهاجرت دارید، قبل از هرگونه اقدامی در این مورد، ابتدا باید با یک وکیل حاذق که تجربه بالایی در این زمینه دارد، صحبت کنید تا به شما کمک کند روش مهاجرتی مناسب با توجه به قوانین مهاجرتی کشور مقصد خود را انتخاب کنید.

موسسه حقوقی مهاجرتی مهر پارسیان، با مدیریت دکتر محمدرضا مهری، آماده ارائه خدمات مشاوره در زمینه مهاجرت به شما عزیزان می‌باشد. جهت ارتباط با وکلای متخصص و با تجربه‌ موسسه حقوقی مهاجرتی مهر پارسیان و همچنین دریافت نوبت مشاوره، می‌توانید با شماره تماس‌های این موسسه که در آخر مقاله درج شده‌اند تماس حاصل فرمایید تا اقدامات لازم جهت این امر صورت گیرد.

ما نیز در این مقاله قصد داریم تا موضوع اقامت با خرید ملک مالتا را با شما مخاطبان گرامی مورد بررسی و تحلیل قرار دهیم.

با گروه وکلای مهاجرتی مهر پارسیان همراه باشید.

  اجرای حکم دادگاه خارجی در ایران

سوالات مهم در زمینه اقامت با خرید ملک مالتا

1 . مالتا کجاست و مردم آن به چه زبانی صحبت می‌کنند؟
2 . بهترین روش برای مهاجرت به مالتا چیست؟
3 . آیا مهاجرت به مالتا از طریق خرید ملک امکان‌پذیر است؟
4 . رایج ترین راه‌ها برای مهاجرت به مالتا کدام است؟
5 . آیا مالتا کشور گران قیمتی برای مهاجرت است؟
6 . بهترین و با تجربه‌ترین وکیل در زمینه مهاجرت به مالتا کیست و دارای چه ویژگی‌هایی می‌باشد؟
7 . جهت دریافت مشاوره از وکیل حاذق در زمینه اخذ اقامت مالتا از طریق خرید ملک، باید چه کار کرد؟

مالتا کجاست و مردم آن به چه زبانی صحبت می‌کنند؟

موقعیت جغرافیایی مالتامالتا مجمع الجزایری در مدیترانه مرکزی بین سیسیل و سواحل آفریقا شمالی می‌باشد.

کشور مالتا با نام رسمی جمهوری مالت، واقع در جنوب اروپا در مرکز دریای مدیترانه می‌باشد. شهر والتا، پایتخت این کشور می‌باشد که فقط دارای ۰٫۸ کیلومتر مربع مساحت می‌باشد و به عنوان کوچکترین پایتخت ملی در اتحادیه اروپا از نظر مساحت شناخته شده است. مردم کشور مالت به دو زبان رسمی مالتی و انگلیسی صحبت می‌کنند. زبان مالتی به عنوان زبان ملی نیز شناخته شده است.

آیا امکان مهاجرت به مالتا از طریق خرید ملک امکان‌پذیر است؟

در جهت پاسخ به این سوال باید گفت، که یکی از راه‌های مهاجرت به کشور مالت از طریق خرید ملک می‌باشد. فرد متقاضی با انتخاب این روش باید ملکی به ارزش حداقل ۳۵۰٫۰۰۰ یورو را برای مدت 5 سال خریداری نماید. در این صورت ابتدا اقامت یک ساله به فرد داده می‌شود و سپس، بعد از گذشت مدت 5 سال، فرد می‌تواند اقامت دائم دریافت کند.

  اجرای اسناد خارجی در ایران

در روش اخذ اقامت مالتا از طریق خرید ملک، محدودیت سنی برای متقاضیان وجود ندارد. این کشور به دلیل این که عضو کشورهای شینگن می‌باشد، فرد متقاضی می‌تواند به راحتی در کشورهای عضو شینگن بدون ویزا رفت و آمد کند. روش اخذ اقامت مالتا از طریق سرمایه گذاری که خرید ملک یکی از زیر مجموعه‌های آن می‌باشد، روشی بدون ریسک برای متقاضیان اخذ اقامت این کشور می‌باشد.
اقامت با خرید ملک مالتا

بهترین روش برای مهاجرت به مالتا چیست؟

عنوان نمودن بهترین و راحت‌ترین روش مهاجرت به کشور مالتا برای تمامی افراد شاید منطقی به نظر نرسد. چرا که بهترین و راحت‌ترین روش برای هر فردی با توجه به شرایطی که دارد، انتخاب می‌شود.

برای مثال ممکن است اخذ اقامت مالتا از طریق تحصیل برای یک جوانی که می‌خواهد با هزینه کمتری تحصیل کند مناسب باشد، ولی برای فرد بازنشسته‌ای که سرمایه بالایی دارد و هدفش از مهاجرت به کشوری دیگر صرفا استراحت و داشتن یک زندگی راحت است، اخذ اقامت از طریق سرمایه گذاری روش بهتر و راحت‌تری باشد.

پس نمی‌توان گفت یک روش برای همه افراد متقاضی مهاجرت مناسب است.

تشخیص این که هر فردی با توجه به شرایط زندگی که دارد، از طریق کدام روش می‌تواند راحت‌تر به کشور مقصد مهاجرت کند، با یک وکیل با تجربه و متخصص در این زمینه می‌باشد. او با بررسی شرایط فرد، می‌تواند بهترین روش اخذ اقامت برای آن فرد را تعیین نماید.

آیا مالتا کشور گران قیمتی برای مهاجرت است؟

تمکن مالی مالتاکشور مالتا علیرغم شرایط زندگی خوبی که دارد، هزینه پایینی برای زندگی، تحصیل، تفریح و همچنین موارد دیگر از جمله خورد و خوراک، مسکن، پوشاک، اینترنت، درمان و غیره دارد. به همین دلیل است که افراد بسیاری متقاضی مهاجرت به این کشور می‌باشند تا بتوانند زندگی خوب، مرفه و آرامی برای خود و همچنین خانواده خود فراهم کنند.

  اجرای حکم دادگاه خارجی در ایران

جهت دریافت مشاوره از وکیل حاذق در زمینه اخذ اقامت مالتا از طریق خرید ملک، باید چه کار کرد؟

در صورتی که فردی متقاضی اخذ اقامت کشور مالتا از طریق خرید ملک و یا هر روش دیگری باشد، ابتدا باید اطلاعات لازم را در این زمینه به دست آورد و سپس نسبت به این امر اقدام نماید. چرا که در صورتی که با داشتن اطلاعات ناقص و یا نادرست دست به این کار بزند، ممکن است شانس خود را برای به نتیجه رسیدن در این امر از دست دهد و یا حتی ممکن است متحمل ضرر و زیان مالی بسیار زیادی شود.

پس منطقی‌ترین راه در این زمینه این است که از همان ابتدای مسیر با یک وکیل متبحر مشورت کند و سپس با اطمینان بیشتری در این زمینه قدم بردارد و به هدف خود برسد.

به همین دلیل ما به شما عزیزان، موسسه حقوقی مهاجرتی مهر پارسیان، با مدیریت دکتر محمدرضا مهری، را معرفی می‌کنیم که دارای بهترین و با تجربه‌ترین وکلا در زمینه مهاجرت به مالتا می‌باشد. جهت برقراری ارتباط با وکیل متبحر در زمینه مهاجرت به مالتا و همچنین دریافت نوبت مشاوره، فقط کافیست تا با شماره تماس‌های موسسه حقوقی مهاجرتی مهر پارسیان، که در آخر مقاله درج شده‌اند تماس حاصل نمایید تا همکاران ما شما را راهنمایی کنند.
اقامت با خرید ملک مالتا

تلفن‌های تماس ثابت با دفتر موسسه مهر پارسیان

تماس خارج از ساعات اداری و تعطیلات و ارسال پیام از طریق خط تلفن همراه

ارسال پیام از طریق شماره واتس اپ و تلگرام

پس از ارسال پیام شکیبا باشید تا جهت وقت مشاوره حضوری یا آنلاین هماهنگی صورت گیرد
حداکثر ظرف 12 ساعت وقت مشاوره تنظیم و به شما اعلام خواهد شد
دفتر وکالت مهر پارسیان – محمدرضا مهری وکیل پایه یک دادگستری

نشانی دفتر وکالت موسسه مهر پارسیان در تهران

میدان ونک- ابتدای بزرگراه حقانی- خیابان گاندی جنوبی- خیابان چهاردهم- پلاک 14- طبقه 4- واحد 9 و 10

خدمات دفتر وکالت و امور حقوقی بین المللی محمدرضا مهری

مشاوره حقوقی آنلاین با وکلای پایه یک دادگستری در موضوعات تخصصی در همه ساعات شبانه روز
مشاوره حقوقی حضوری با وکیل تخصصی جرایئم اقتصادی
قبول وکالت دادگستری بدون حضور موکل در دفتر وکیل
خدمات وکالت ایرانیان خارج از کشور در ایران
خدمات وکالت ایرانیان در سایر کشورها توسط وکیل رسمی
معرفی بهترین وکیل مهاجرت بین المللی در تهران
بهترین وکیل کیفری تهران
بهترین وکیل ملکی تهران
بهترین وکیل دعاوی پولی و بانکی تهران
بهترین وکیل خانواده تهران
بهترین وکیل دادگاه تجدید نظر
بهترین وکیل اعاده دادرسی و دیوان عالی کشور
بهترین وکیل فرجام خواهی

5/5 - (26 امتیاز)

2 دیدگاه ها

  • سلام. وقت بخیر. پسر من 16 سالشه و 2 سال دیگه دیپلم میگیره. درسش خیلی خوبه. قصد داریم بعد از گرفتن دیپلم به یک کشور دیگه برای ادامه تحصیل بفرستیمش. میشه راهنمایی کنید که آیا امکان این کار وجود داره؟ و آیا میشه من و پدرش همراهش بریم و آنجا زندگی کنیم؟

    • سلام. شرایط پسرتان باید بررسی گردد. بله، در صورت وجود شرایط، امکان مهاجرت او از طریق ویزای تحصیلی وجود دارد. همچنین امکان همراه شدن شما و پدرش با او با توجه به قوانین مهاجرتی کشور مورد نظر باید بررسی گردد. جهت دریافت اطلاعات دقیق‌تر لطفا با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *