این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی و افزایش آگاهی مخاطبین عزیز مهر پارسیان بوده و موسسه در حال حاضر خدماتی در این موضوع ارائه نخواهد داد

امروز با بررسی موضوع ویزای کارآفرینی استرالیا و اقامت استرالیا با تاسیس مهد کودک با شما خواهیم بود.

اقامت استرالیا با تاسیس مهد کودکیکی از انواع ویزاهای استرالیا که منجر به اقامت دائم این کشور می شود، ویزای کارآفرینی و بیزنس استرالیاست که طرفداران زیادی بین متقاضیان مهاجرت از ایران به استرالیا دارد.

دفاتر حقوقی و مهاجرتی که با همکاری وکیل رسمی مهاجرت به استرالیا در تهران، اقدام به قبول پرونده ویزای بیزنس و کارآفرینی استرالیا می نمایند و تضمین بازپرداخت حق الوکاله موکلین در صورت عدم حصول نتیجه را دارند بسیار محدود هستند.

دفتر حقوقی بین المللی محمد رضا مهری وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی مهاجرت در ایران، به بررسی راههای مهاجرت به سایر کشورها جهت توسعه کسب و کار پرداخته و در سایت رسمی دفتر وکالت محمدرضا مهری منتشر خواهد نمود.

نکات مهم موضوع اقامت استرالیا با تاسیس مهد کودک

  • برای تاسیس مهد کودک در استرالیا چه میزان سرمایه لازم است؟
  • آسانترین و ارزانترین راه مهاجرت به استرالیا چیست؟
  • چه زمان اقامت موقت استرالیا به اقامت دائم تبدیل می شود؟

مهد کودک در استرالیا

چنانچه قصد مهاجرت به استرالیا دارید ،روش های مهاجرت را در نظر داشته باشید. اگر میخواهید مهد کودک در استرالیا تاسیس کنید،نکاتی در ذیل برایتان آورده سده است. میتوانید از طریق ایجاد کار و کارآفرینی در استرالیا اقامت بگیرید.چنانچه علاقمند هستید که مهد کودک در استرالیاتاسیس کنید ، باید برای اینکار مناسب باشید.

  مهاجرت کاری به استرالیا

بیزینس پلن چیست؟

بیزنیس پلن تهیه کنید. business plan طرح و شالوده کار شماست. تمام جزئیات، اهداف، توانایی، سرمایه، امکاناتی که دارید و امکاناتی که لازم دارید را مشخص کنید. محلی را که میخواهید مهدکودک تاسیس کنید  را بررسی کنید. موقعیت محلی آنرا بسنجید.

ببینید در منطقه شلوغی ست یا نه . در مرکز شهر بهتز است یا یک نقطه دیگری از شهر. تمامی این بررسی ها و ارزیابی ها، شما را در اجرای کار کمک می کند.

ببینید چند خانواده وجود دارد. و تعداد بچه های چند نفر هستند. برنامه ریزی کنید که چگونه می توانید والدین را جذب کنید . تا بتوانند به شما اعتماد کنند . و کودکان خود را در مهد کودک شما ثبت نام کنند.

اخد اقامت استرالیا با کارآفرینی

اخذ اقامت دائم پس از تحصیل در استرالیااگر تمامی مراحل تاسیس و ثبت مهد کودک را بخوبی انجام دهید، و تمامی مجوزهای لازم جهت اینکار را از مقامات و سازمان های مربوطه بگیرید، اقامت شما در استرالیا حتمی می باشد.

اگر تصمیم به مهاجرت به استرالیا دارید و میخواهید کارآفرینی در استرالیا انجام دهید ، بعد از مشخص کردن سرمایه تان، محلی مناسب برای مهدکودک پیداکنید.تبلیغات مناسب و کافی انجام دهید.

برای کیفیت کار مهدکودک ،مربیان باید آزمون های لازم را پشت سر بگذارند. یکی از این تائیدیه ،ECTARC  می باشد. این دوره برای آموزش و تعلیم مربیان مهدکودک در کشور استرالیا می باشد.

گواهینامه صلاحیت مربیان

این دوره آموزشی، دورکاری هست. و معلمان از هر جای استرالیا می توانند در این دوره شرکت کنند.بعد از این دوره ، به مربیانی که با موفیت دوره آموزشی را پشت سر گذاشتند، گواهینامه CHC30113 Certificate III  اعطا میشود. آموزش این دوره اینترنتی ست . فرم های مورد نیاز را آنلاین پر می کنند. و مدارک لازم را هم آنلاین ارسال می کنند.

  شرایط مهاجرت به استرالیا

اگر تصمیم به تاسیس مهد کودک در استرالیا دارید، حتما بیاد داشته باشید که مربیان خود را برای گرفتن این گواهینامه ترغیب کنید. طول این دوره ۱۲ تا ۱۸ ماه می باشد. و چنانچه تمام وقت برای این دوره وقت بگذارند، این زمان کوتاهتر می شود. در این دوره ، درسهای اجباری وجود دارد.

مانند بهداشت و تغذیه کودکان، آموزش مهارت های فکری، مراقبت از کودکان، ارتباطات موثر و مثبت با کودکان، برخی دیگر از دروس انتخابی هستند. این دوره به تجربه و دانش معلمان می افزاید. در این دوره همچنین مربیان یاد می گیرند که چگونه با بچه هایی که در شرایط بدی بودند رفتار کنند. و به اصلاح رفتاری آنها بپردازند، ارتباط موثر مربیان با بچه ها بسیار اهمیت دارد. اقامت استرالیا با تاسیس مهد کودک

وکیل متخصص ویزاهای کارآفرینی و بیزنس استرالیا

جهت مشاوره تلفنی و حضوری با وکیل پایه یک دادگستری مهاجرت به استرالیا، مشاوره آنلاین با وکیل مهاجرت، معرفی بهترین وکیل مهاجرت به کانادا و استرالیا، از روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت9 الی 19 و روزهای پنجشنبه از ساعت 9 الی 15 با موسسه حقوقی بین المللی مهر پارسیان تماس بگیرید.

در صورت ضرورت و فوریت موضوع و درخواست وکیل خارج از ساعات یاد شده با شماره همراه اعلامی تماس حاصل فرمایید.

تلفن‌های تماس ثابت با دفتر موسسه مهر پارسیان

تماس خارج از ساعات اداری و تعطیلات و ارسال پیام از طریق خط تلفن همراه

ارسال پیام از طریق شماره واتس اپ و تلگرام

پس از ارسال پیام شکیبا باشید تا جهت وقت مشاوره حضوری یا آنلاین هماهنگی صورت گیرد
حداکثر ظرف 12 ساعت وقت مشاوره تنظیم و به شما اعلام خواهد شد
دفتر وکالت مهر پارسیان – محمدرضا مهری وکیل پایه یک دادگستری

نشانی دفتر وکالت موسسه مهر پارسیان در تهران

میدان ونک- ابتدای بزرگراه حقانی- خیابان گاندی جنوبی- خیابان چهاردهم- پلاک 14- طبقه 4- واحد 9 و 10

خدمات دفتر وکالت و امور حقوقی بین المللی محمدرضا مهری

مشاوره حقوقی آنلاین با وکلای پایه یک دادگستری در موضوعات تخصصی در همه ساعات شبانه روز
مشاوره حقوقی حضوری با وکیل تخصصی جرایئم اقتصادی
قبول وکالت دادگستری بدون حضور موکل در دفتر وکیل
خدمات وکالت ایرانیان خارج از کشور در ایران
خدمات وکالت ایرانیان در سایر کشورها توسط وکیل رسمی
معرفی بهترین وکیل مهاجرت بین المللی در تهران
بهترین وکیل کیفری تهران
بهترین وکیل ملکی تهران
بهترین وکیل دعاوی پولی و بانکی تهران
بهترین وکیل خانواده تهران
بهترین وکیل دادگاه تجدید نظر
بهترین وکیل اعاده دادرسی و دیوان عالی کشور
بهترین وکیل فرجام خواهی

5/5 - (11 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *