این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی و افزایش آگاهی مخاطبین عزیز مهر پارسیان بوده و موسسه در حال حاضر خدماتی در این موضوع ارائه نخواهد داد

با بررسی موضوع استرداد مجرمین بین ایران و اوکراین همراه شما هستیم.

  • استرداد مجرمین بین ایران و اوکراینشرایط استرداد متهمین مالی و اقتصادی از اوکراین چیست؟
  • آیا امکان تغییر عنوان اتهامی پس از استرداد به کشور وجود دارد؟
  • در چه جرایمی امکان استرداد مجرمین بین ایران و اوکراین وجود دارد؟
  • بهترین وکیل دعاوی کیفری بین المللی در ایران کیست؟
  • در صورت بروز اختلاف بین ایران و اوکراین در موضوع استرداد مجرمین حل اختلاف چگونه است؟

برای یافتن پاسخ سوالات خود با وکیل تخصصی امور بین المللی در ایران مشاوره نمایید.

ماده ۹ قانون مدنی

مقررات عهودی که بر طبق قانون اساسی بین دولت ایران و سایر دول منعقد شده باشد در حکم قانون است.

اصل ۱۲۳ قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران

رئیس جمهور موظف است مصوبات مجلس یا نتیجه همه‌پرسی را پس از طی مراحل قانونی و ابلاغ به وی امضاء کند و برای اجرا در اختیار مسئولان بگذارد.

معاهده استرداد مجرمان بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت اوکراین

جناب آقای دکتر محمود احمدی‌نژاد
رئیس محترم جمهوری اسلامی ایران

عطف به نامه شماره 46582/31590 مورخ 1383/8/20 در اجراء اصل یکصدو بیست‌و سوم (123) ‌قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران قانون معاهده استرداد مجرمان بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت اوکراین مصوب جلسه علنی مورخ 1385/10/24 که با عنوان لایحه به مجلس شورای اسلامی تقدیم و مطابق اصل یکصد و دوازدهم (112) قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران به مجمع تشخیص مصلحت نظام ارسال گردیده بود با تأیید آن مجمع محترم به پیوست ارسال می‌گردد.
غلامعلی حدادعادل رئیس مجلس شورای اسلامی

قانون معاهده استرداد مجرمان بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت اوکراین

ماده واحده-
معاهده استرداد مجرمان بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت اوکراین مشتمل بر یک مقدمه و بیست ماده به شرح پیوست تصویب و اجازه مبادله اسناد آن داده می‌شود.

بسم‌الله الرحمن‌الرحیم
معاهده استرداد مجرمان بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت اوکراین

دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت اوکراین که از این پس «طرفین» نامیده می‌شوند، نظر به علاقه متقابلی که به تحکیم روابط دوجانبه و ایجاد همکاری مؤثر در زمینه استرداد مجرمان بر پایه اصول حاکمیت ملی، عدم دخالت در امور داخلی یکدیگر و حفظ منافع متقابل دارند، به شرح زیر توافق نمودند:

ماده 1- تعهد استرداد

هریک از طرفین متعهد می‌شود که حسب تقاضای طرف دیگر، اشخاصی را که از طرف مقامات صلاحیتدار طرف مزبور به لحاظ ارتکاب جرم یا برای اجراء مجازات تحت پیگرد بوده و در قلمرو وی یافت می‌شود، به طرف در خواست‌کننده مسترد دارد.

ماده 2- جرائم مورد استرداد

الف- استرداد به لحاظ ارتکاب اعمالی باشد که مطابق قانون هر دو طرف جرم محسوب شود.
و حداکثر مجازات آن کمتر از یک سال حبس نباشد.

ب- هرگاه استرداد محکومی تقاضا شده‌باشد که به‌خاطر ارتکاب جرم موضوع جزء(الف) بند(1) این ماده محکوم شده‌است و مجازاتی که قرار است تحمل کند، شش‌ماه حبس باشد.

2- چنانچه در خواست استرداد مربوط به چند جرم جداگانه باشد که هرکدام از آنها به موجب قانون هردو طرف مستلزم مجازات باشد ولی بعضی از آنها واجد شرایط مذکور در بند (1) این ماده برای استرداد نباشد، طرف در خواست‌شونده می‌تواند در صورتی که حداقل یکی از آن جرائم واجد شرط مزبور باشد استرداد را انجام دهد.

استرداد مجرمین بین ایران و اوکراین
ماده 3- امتناع از استرداد

قرارداد استرداد مجرمین1- در موارد زیر تقاضای استرداد پذیرفته نخواهدشد:
الف- هرگاه شخصی که استرداد او در خواست‌شده، تبعه طرف در خواست‌شونده باشد.
ب- اگر جرمی که موجب تقاضای استرداد شده، دارای ماهیت سیاسی باشد.
پ- اگر جرمی که موجب تقاضای استرداد شده، جرم نظامی باشد ولی در عین حال مطابق مقررات حقوق کیفری واجد وصف جرم عمومی نباشد.
ت- چنانچه مقامات ذی‌صلاح طرف در خواست‌شونده در مورد جرمی(جرائمی) که توسط همان فرد ارتکاب یافته و در رابطه با آن در خواست استرداد شده‌است قبلاً رسیدگی نموده و رأی‌نهایی صادر کرده‌باشند.
ث- ‌چنانچه شخص مورد در خواست طبق قوانین طرف در خواست‌کننده به علت مرور زمان یا عفو و یا سایر جهات قانونی قابل تعقیب کیفری نباشد.

  اجرای حکم دادگاه خارجی در ایران

2- در صورتی که استرداد مورد قبول واقع نگردد، موضوع عدم استرداد با ذکر دلایل آن به طرف در خواست‌کننده اطلاع داده خواهدشد.

ماده 4- امکان امتناع از استرداد

1- امتناع از استرداد در موارد زیر ممکن است:
الف- اگر جرم در قلمرو طرف در خواست‌شونده واقع شده باشد یا اگر در خارج از قلمرو آن طرف متعاهد ارتکاب یافته واجد آثاری در قلمرو طرف در خواست‌شونده باشد.

ب- چنانچه مقامات صلاحیتدار طرف در خواست‌شونده شخصی را که استرداد وی در خواست‌شده‌است به علت ارتکاب همان جرم(جرائم) تحت پیگرد قرار داده‌باشند.

پ- چنانچه موضوع براساس دلایل قانونی در نزد مقامات صلاحیتدار طرف در خواست‌شونده قابل طرح نباشد یا رأی‌موقوفی تعقیب برای ارتکاب همان جرم(جرائم) صادر شده‌باشد.

2- چنانچه جرمی که براساس آن استرداد در خواست‌شده در طرف در خواست‌کننده مستلزم مجازاتی باشد که در قانون کشور در خواست‌شونده مجازاتی برای آن پیش‌بینی نشده، طرف در خواست‌شونده می‌تواند در خواست استرداد را رد نماید.

ماده 5- در خواست استرداد

1- در خواست استرداد باید به صورت کتبی و مشتمل بر اطلاعات و اسناد زیر باشد:
الف- نام مرجع در خواست‌کننده.
ب- متن مواد و مقررات قانونی که به موجب آن، طرف متعاهد در خواست‌کننده عمل ارتکابی را جرم شناخته و مجازات ارتکابی آن راتعیین می‌کند.

پ- نام و نام‌خانوادگی و تابعیت شخصی که استرداد او در خواست شده است و نیز نام پدر ، تاریخ تولد، محل اقامت یا سکونت، مشخصات ظاهری ویژه، عکس، اثر انگشت و اطلاعات ضروری دیگر.

ت- شرح جرائمی که به علت آن استرداد در خواست‌شده است، زمان و محل ارتکاب جرائم،‌توصیفات قانونی آنها و اشاره به مواد قانونی مربوط.
ث- حکم محکومیت قطعی، قرار بازداشت یا سند دیگری که دارای همان اثر باشد و اطلاعات مربوط به میزان مجازات تحمل شده (در صورت وجود).

استرداد مجرمین بین ایران و اوکراین

2- چنانچه طرف در خواست شونده نیاز به در یافت اطلاعات یا مدارک اضافی داشته‌باشد، می‌تواند از طرف دیگر خواستار تهیه اطلاعات یا اسناد مورد نیاز شود و همچنین می‌‌تواند مدت زمان در یافت موارد مزبور را تعیین نماید.

3- چنانچه طرف در خواست‌شونده نتواند اطلاعات یا مدارک اضافی را ظرف مدت مقرر تهیه نماید، طرف متعاهد در خواست‌شونده شخص مورد استرداد را آزاد خواهدکرد. مع‌هذا این امر مانع از بازداشت مجدد شخص مزبور، در صورت وصول اطلاعات یا مدارک اضافی نخواهدبود.

ماده 6- ترجمه اسناد

تمام مدارکی که براساس این معاهده ارائه می‌شود باید به زبان رسمی طرف در خواست‌شونده تنظیم یا به آن زبان یا زبان انگلیسی ترجمه شود.
این ترجمه باید توسط مترجم رسمی یا مأمور مسؤول ذی‌ربط طرف متعاهد در خواست‌کننده تأیید شده‌باشد.

ماده 7- بازداشت شخص مورد استرداد

مشاوره حقوقی قرارداد استرداد مجرمینطرف متعاهد در خواست‌شونده پس از وصول در خواست استرداد به استثناء موارد مذکور در ماده(3) این معاهده اقدامات لازم را طبق قوانین داخلی خود جهت دستگیری و بازداشت شخص مورد در خواست به‌عمل خواهد آورد.

ماده 8- بازداشت تا موقع در یافت در خواست استرداد

1- در موارد فوری، مقامات صلاحیتدار طرف متعاهد در خواست‌کننده می‌توانند بازداشت موقت شخص مورد در خواست را در خواست کنند.

در این صورت مقامات صلاحیتدار طرف متعاهد در خواست‌شونده در مورد بازداشت فرد مزبور طبق قوانین داخلی خود اتخاذ تصمیم خواهندکرد.

2- در در خواست بازداشت موقت، طرف در خواست‌کننده با استناد به حکم مذکور در جزء(ث) بند(1) ماده(5) این معاهده اعلام می‌کند که در خواست‌استرداد را بدون هیچ‌گونه تأخیری در اختیار طرف در خواست‌شونده قرار خواهدداد.

3- هرگاه در خواست استرداد ظرف مدت یک ماه از تاریخ بازداشت مذکور در فوق واصل نگردد، شخص بازداشت‌شده آزاد خواهدشد.
این مدت می‌تواند تا پانزده روز دیگر تمدید شود.

4- آزادشدن شخص مزبور مانع بازداشت دوباره و استرداد وی در صورت در یافت در خواست استرداد بعدی نمی‌باشد.

5- در خواست بازداشت تا وصول در خواست استرداد به مقامات ذی‌صلاح طرف در خواست‌شونده می‌‌تواند از طریق دیپلماتیک یا مستقیماً توسط پست یا تلگراف یا توسط اداره پلیس جنایی بین‌المللی(اینترپول) یا هر طریق دیگری که بتواند تأیید کتبی آن را اجازه دهد یا به هر طریقی که طرف در خواست‌کننده مشخص می‌نماید ارائه گردد.

  تحصیل پزشکی در اوکراین

مقام در خواست‌کننده بلافاصله از نتایج بررسی در خواست‌مطلع خواهدشد.

ماده 9- تعویق یا استرداد موقت

1- طرف در خواست‌شونده می‌‌تواند پس از اتخاذ تصمیم در مورد در خواست استرداد، تسلیم شخص مورد در خواست را برای رسیدگی به جرمی غیر از جرمی که به موجب آن در خواست استرداد به عمل آمده‌است، به تعویق بیندازد.

2- طرف در خواست‌شونده می‌تواند به جای تعویق، شخص مورد در خواست را موقتاً براساس شرایطی که با توافق طرفهای متعاهد تعیین خواهدشد، به طرف متعاهد در خواست‌کننده تسلیم نماید.

استرداد مجرمین بین ایران و اوکراین

ماده 10- آثار امتناع از استرداد

1- چنانچه طرف در خواست‌شونده به استناد جزء(الف) بند(1) ماده(3) و بند(2)‌ماده(4) این معاهده از استرداد شخص مورد در خواست خودداری نماید به تقاضای طرف در خواست‌کننده،‌پرونده را به مراجع ذی‌صلاح خود تحویل خواهدداد تا اقدامات لازم برای پیگرد کیفری انجام شود.

بدین منظور اسناد، مدارک، اطلاعات مرتبط با جرم به نحو رایگان برای طرف در خواست‌شونده ارسال خواهدشد.
2- نتیجه بررسی در خواست به اطلاع طرف در خواست‌کننده خواهدر سید.
ماده 11- در خواستهای همزمان

در خصوص استرداد در صورتی که استرداد به‌طور همزمان توسط بیش از یک کشور برای جرم واحد یا جرمهای مختلف در خواست‌شده باشد، طرف متعاهد در خواست‌شونده می‌تواند با در نظرگرفتن اوضاع و احوال و به‌ویژه در جه شدت و محل ارتکاب جرائم، تاریخ هریک از در خواستها، تابعیت شخص مورد در خواست و امکان استرداد مجدد به دولت دیگر در خصوص مورد، اتخاذ تصمیم کند.

ماده 12- قاعده اختصاص

1- بدون موافقت طرف در خواست‌شونده شخص مستردشده را نمی‌‌توان در رابطه با جرمی که قبل از تسلیم وی ارتکاب یافته، غیر از آنچه موجب استرداد وی شده‌است، مورد پیگیرد جزائی و مجازات قرار داد.

2- اگر شخص مسترد شده تا پانزده روز بعد از پایان پیگرد جزائی، قلمرو طرف متعاهد در خواست‌کننده را ترک ننماید و یا بعد از ترک آن داوطلبانه به آنجا بازگردد، دیگر جلب موافقت طرف متعاهد در خواست‌شونده لازم نمی‌باشد.

مدتی که طی آن شخص مذکور به علل خارج از اراده نتواند قلمرو آن طرف متعاهد را ترک نماید، جزء این مدت محسوب نخواهدشد.

3- اگر توصیف حقوقی جرمی که به‌خاطر آن، شخص مسترد شده‌است، تغییر یابد، این شخص در صورتی قابل پیگرد و مجازات است که آن جرم مطابق این توصیف جدید وفق مقررات این
معاهده قابل استرداد باشد و مربوط به همان حقایقی باشد که براساس آن استرداد انجام شده‌است.

ماده 13- تحویل شخص مورد استرداد

استرداد مجرمین بین ایران و اوکراین1- طرف در خواست‌شونده تصمیم خود را در مورد در خواست استرداد، به طرف در خواست‌کننده ابلاغ خواهدکرد.

2- چنانچه استرداد مورد موافقت قرار گیرد، طرفین محل و وقت استرداد را هماهنگ خواهند نمود.

3- به‌استثناء مواردی که در بند(4) این ماده آمده، چنانچه شخص مورد در خواست در تاریخ مقرر تحویل گرفته نشود، طرف در خواست‌شونده او را پس از پانزده روز آزاد خواهد کرد. به هرحال دوره بازداشت نباید بیش از سی روز از تاریخ توافق شده برای استرداد باشد. در این صورت طرف در خواست‌شونده به تصمیم قبلی خود در مورد استرداد ملزم نبوده و می‌تواند در خواست استرداد او به لحاظ ارتکاب همان اعمال را مجدداً مورد بررسی قرار دهد.

4- اگر هر یک از طرفین از تسلیم یا تحویل گرفتن شخص مورد در خواست برای استرداد به علت اوضاع و احوال و شرایط خارج از کنترل وی قصور نماید، طرف دیگر را بلافاصله از موضوع آگاه خواهد نمود.

در چنین مواردی، طرفین در مورد تاریخ جدید استرداد توافق خواهند کرد.
مفاد بند(3) این ماده در مورد تاریخ جدید نیز اعمال خواهد شد.

ماده 14- استرداد مجدد

اگر شخص مسترد شده قبل از پایان مراحل تعقیب، دادر سی یا تحمل مجازات به قلمرو طرف متعاهد دیگر برگردد، او را می‌توان براساس در خواست طرف متعاهد در خواست‌کننده مجدداً مسترد نمود. چنین شخصی چنانچه شرایطی که اساس استرداد بوده تغییر نکرده باشد به طرفی که در خواستش پذیرفته شده بود مجدداً مسترد خواهد شد.

  اجرای اسناد خارجی در ایران

در این‌صورت تسلیم اسنادی که در ماده(5) ذکر شده است مورد نیاز نمی‌باشد.

ماده 15- تحویل اشیاء و اموال

1- طرف متعاهد در خواست‌شونده در صورت موافقت با استرداد بارعایت ماده(2) این معاهده تمامی اشیاء و اموال کشف شده را که دلیل یا وسیله ارتکاب جرم بوده یا از جرم تحصیل شده به طرف متعاهد در خواست‌کننده تحویل خواهد داد. اشیاء و اموال مزبور حتی در صورتی که استرداد مجرم به علت فوت، فرار یا به علل دیگر ممکن نباشد باید حسب در خواست تحویل شود.

2- طرف متعاهدی که به اشیاء و اموال مذکور در بند (1) این ماده برای تحقیق در پرونده جزائی دیگر نیاز داشته باشد، می‌تواند تحویل آنها را موقتاً به تأخیر بیندازد یا آن را به شرط اعاده تحویل دهد.

3- حقوق اشخاص ثالث نسبت به اشیاء و اموال مذکور محفوظ خواهد بود و این‌قبیل اشیاء و اموال باید به طرف متعاهد در خواست‌شونده اعاده شود.

ماده 16- عبور

1- هریک از طرفهای متعاهد با رعایت قوانین و مقررات راجع به استرداد در این معاهده، عبور افرادی را که توسط کشور ثالث به طرف متعاهد دیگر مسترد شوند اجازه خواهد داد.
2- در خواست اجازه عبور باید منضم به اسناد مقرر در ماده(5) ارسال گردد.
3- مراجع صلاحیتدار طرفهای متعاهد در صورت صدور اجازه برای عبور، در مورد نحوه عبور، مسیر و شرایط دیگر عبور توافق می‌کنند.
4- در صورت استفاده از وسیله نقلیه هوایی برای عبور، مقررات زیر به کار گرفته می‌شود:

الف- در صورتی که فرود هواپیما پیش‌بینی نشده باشد طرف در خواست‌کننده، طرفی را که پرواز از فراز آن کشور انجام می‌شود کتباً مطلع می‌سازد و وجود یکی از مدارک ذکر شده در جزء (ث) بند (1) ماده(5) را تأیید می‌کند. در صورت فرود پیش‌بینی‌نشده اطلاعیه مزبور، اعتبار قانونی در خواست جلب و بازداشت مذکور در ماده(8) این معاهده را دارد.

طرف در خواست‌کننده در خواست رسمی عبور را ارائه می‌نماید.
ب- چنانچه فرود هواپیما پیش‌بینی شده باشد، طرف در خواست‌کننده رسماً اجازه عبور را در خواست خواهد کرد.

استرداد مجرمین بین ایران و اوکراین
ماده 17- هزینه‌ها

هزینه‌های مربوط به استرداد در قلمرو طرف متعاهد در خواست‌شونده به‌عهده آن طرف و مخارج عبور به‌عهده طرف در خواست‌کننده خواهد بود.

ماده 18- مجاری ارتباط

در اجراء این معاهده، طرفین ازطریق بالاترین مقامهای خود به شرح زیر با یکدیگر ارتباط برقرار خواهند کرد:

1- در جمهوری اسلامی ایران بالاترین مقام قوه قضائیه جمهوری اسلامی ایران.
2- در اوکراین وزارت دادگستری اوکراین (در رابطه با در خواست دادگاهها) ودادستانی ‌کل اوکراین (در رابطه با در خواستهای مراجع رسیدگی قبل از تشکیل پرونده).
در این مورد ممکن است از مجاری دیپلماتیک نیز استفاده شود.

ماده 19- حل و فصل اختلافات

طرفها، اختلافات ناشی از اجراء و یا تفسیر این معاهده را از طریق مذاکره مستقیم بالاترین مقامهای خود یا از طریق رایزنی‌های دیپلماتیک حل و فصل خواهندکرد.

ماده 20- اعتبار معاهده

1- این معاهده منوط به تصویب است و پس از گذشت سی روز از تاریخ مبادله اسناد تصویب، لازم‌الاجراء خواهد شد.
2- این معاهده در مورد در خواستهایی که پس از لازم‌الاجراء شدن آن ارائه می‌شود، قابل اجراء می‌باشد،
حتی اگر جرم قابل مجازات پیش از لازم‌الاجراء شدن آن ارتکاب یافته باشد.

3- هریک از طرفین می‌تواند این معاهده را فسخ نماید.
فسخ معاهده پس از گذشت شش ماه از تاریخ اعلام چنین قصدی به طرف مقابل واجد اثر خواهد بود.

4- فسخ این معاهده مانع اتمام اقدامات مربوط به استرداد که در زمان اعتبار معاهده در مورد آنها تصمیمی اتخاذ شده است نمی‌گردد.
این معاهده در شهر تهران در تاریخ 22 اردیبهشت ماه 1383 هجری شمسی برابر با 11 می 2004 میلادی در دونسخه به زبانهای اوکراینی، فارسی و انگلیسی منعقد شده است و همه
متون از اعتبار یکسان برخوردار می‌باشند.

در صورت اختلاف در تفسیر این معاهده متن انگلیسی مورد استناد می‌باشد.
ازطرف دولت جمهوری اسلامی ایران دولت اوکراین محمداسماعیل شوشتری
از طرف اوکراین الکساندر لاورینویچ

  اخذ ویزای کار اوکراین

قانون فوق مشتمل بر ماده واحده منضم به متن موافقتنامه، شامل یک مقدمه و بیست ماده در جلسه علنی روز یکشنبه مورخ بیست و چهارم دی‌ماه یکهزار و سیصد و هشتاد و پنج مجلس شورای اسلامی تصویب و در تاریخ 12/3/1386 از سوی مجمع تشخیص مصلحت نظام موافق با مصلحت نظام تشخیص داده شد.

استرداد مجرمین بین ایران و اوکراین
وکیل تخصصی امور بین الملل در تهران

دفتر وکالت وکیل آنلاین در تهران
با توجه به ضرورت کم کردن حجم مراجعین به اماکن عمومی.
کم کردن رفت و آمدهای غیر ضروری شهروندان در سطح شهر.
کمک به متمرکز شدن امور اداری، حقوقی و مالیاتی شهروندان در سراسر ایران.
سایت جدید دفتر حقوقی محمد رضا مهری با عنوان وکیل آنلاین آغاز به کار نموده است.
دفتر وکالت مجازی وکیل آنلاین در ایران خدمات زیر را ارائه خواهد نمود.
ارائه منظم اطلاعات و مشاوره حقوقی رایگان صرفا از طریق در ج مقالات علمی حقوقی.
امکان مشاوره حقوقی آنلاین با وکلای پایه یک دادگستری در موضوعات تخصصی در همه ساعات شبانه روز.
مشاوره حقوقی حضوری با وکیل تخصصی پس از تعیین وقت قبلی.
عضویت شهروندان در بزرگترین جامعه حقوقی آنلاین کشور و برخورداری از تخفیف مشاوره و حق الوکاله.
قبول وکالت دادگستری بدون حضور موکل در دفتر وکیل.
خدمات وکالت ایرانیان خارج از کشور در ایران.
خدمات وکالت ایرانیان در سایر کشورها توسط وکیل رسمی.

استرداد مجرمین بین ایران و اوکراین استرداد مجرمین بین ایران و اوکراین استرداد مجرمین بین ایران و اوکراین استرداد مجرمین بین ایران و اوکراین استرداد مجرمین بین ایران و اوکراین استرداد مجرمین بین ایران و اوکراین استرداد مجرمین بین ایران و اوکراین استرداد مجرمین بین ایران و اوکراین استرداد مجرمین بین ایران و اوکراین استرداد مجرمین بین ایران و اوکراین استرداد مجرمین بین ایران و اوکراین استرداد مجرمین بین ایران و اوکراین استرداد مجرمین بین ایران و اوکراین استرداد مجرمین بین ایران و اوکراین استرداد مجرمین بین ایران و اوکراین استرداد مجرمین بین ایران و اوکراین استرداد مجرمین بین ایران و اوکراین استرداد مجرمین بین ایران و اوکراین استرداد مجرمین بین ایران و اوکراین استرداد مجرمین بین ایران و اوکراین استرداد مجرمین بین ایران و اوکراین استرداد مجرمین بین ایران و اوکراین استرداد مجرمین بین ایران و اوکراین استرداد مجرمین بین ایران و اوکراین استرداد مجرمین بین ایران و اوکراین استرداد مجرمین بین ایران و اوکراین استرداد مجرمین بین ایران و اوکراین استرداد مجرمین بین ایران و اوکراین 

تلفن‌های تماس ثابت با دفتر موسسه مهر پارسیان

تماس خارج از ساعات اداری و تعطیلات و ارسال پیام از طریق خط تلفن همراه

ارسال پیام از طریق شماره واتس اپ و تلگرام

پس از ارسال پیام شکیبا باشید تا جهت وقت مشاوره حضوری یا آنلاین هماهنگی صورت گیرد
حداکثر ظرف 12 ساعت وقت مشاوره تنظیم و به شما اعلام خواهد شد
دفتر وکالت مهر پارسیان- محمدر ضا مهری وکیل پایه یک دادگستری

نشانی دفتر وکالت موسسه مهر پارسیان در تهران

میدان ونک- ابتدای بزرگراه حقانی- خیابان گاندی جنوبی- خیابان چهاردهم- پلاک 14- طبقه 4- واحد 9 و 10

خدمات دفتر وکالت و امور حقوقی بین المللی محمدر ضا مهری

مشاوره حقوقی آنلاین با وکلای پایه یک دادگستری در موضوعات تخصصی در همه ساعات شبانه روز
مشاوره حقوقی حضوری با وکیل تخصصی جرایئم اقتصادی
قبول وکالت دادگستری بدون حضور موکل در دفتر وکیل
خدمات وکالت ایرانیان خارج از کشور در ایران
خدمات وکالت ایرانیان در سایر کشورها توسط وکیل رسمی
معرفی بهترین وکیل مهاجرت بین المللی در تهران
بهترین وکیل کیفری تهران
بهترین وکیل ملکی تهران
بهترین وکیل دعاوی پولی و بانکی تهران
بهترین وکیل خانواده تهران
بهترین وکیل دادگاه تجدید نظر
بهترین وکیل اعاده دادر سی و دیوان عالی کشور
بهترین وکیل فرجام خواهی

5/5 - (15 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *