این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی و افزایش آگاهی مخاطبین عزیز مهر پارسیان بوده و موسسه در حال حاضر خدماتی در این موضوع ارائه نخواهد داد

با بررسی موضوع اخذ ویزای کار فنلاند همراهتان هستیم.

اخذ ویزای کار فنلاندجهت اخذ ویزای کار هر کشوری، اولین فاکتوری که باید مورد بررسی قرار داد، نرخ بیکاری در آن کشور است.

بنابراین، فردی که قصد اخذ ویزای کار کشور فنلاند را دارد، علاوه بر مسائل مختلف، از جمله میزان درآمد و میزان هزینه زندگی در آن کشور، باید نرخ بیکاری در این کشور را هم مورد بررسی قرار دهد.

پیشنهاد می‌شود فرد متقاضی پیش از انجام هرگونه اقدامی در زمینه مهاجرت، یک بار به کشور مورد نظر سفر کند تا از نزدیک شرایط زندگی در آنجا را مشاهده نماید. ما نیز در این مقاله قصد داریم تا مبحث اخذ ویزای کار فنلاند را با شما مخاطبان گرامی مورد بررسی و تحلیل قرار دهیم. پس لطفا با ما همراه باشید.

موسسه حقوقی مهاجرتی مهر پارسیان، با مدیریت دکتر محمدرضا مهری، آماده ارائه خدمات در زمینه اخذ ویزای کار فنلاند به شما عزیزان می‌باشد. جهت دریافت نوبت مشاوره، می‌توانید با شماره تماس‌های موسسه حقوقی مهاجرتی مهر پارسیان که در آخر مقاله درج شده‌اند نیز، تماس حاصل نمایید.

سوالات مهم در زمینه اخذ ویزای کار فنلاند

  1. چگونه می‌توان ویزای کار فنلاند را اخذ نمود؟
  2. شرایط اخذ ویزای کار فنلاند برای ایرانیان چگونه است؟
  3. آیا در صورت کار در فنلاند می‌توان تابعیت این کشور را گرفت؟
  4. لیست مشاغل مورد نیاز در فنلاند چیست؟
  5. میانگین درآمد در کشور فنلاند چه میزان می‌باشد؟
  6. مدارک مورد نیاز برای اخذ ویزای کار فنلاند چیست؟
  7. یک وکیل متخصص در زمینه اخذ ویزای کار فنلاند، چه کمکی می‌تواند به فرد متقاضی کند؟

چگونه می‌توان ویزای کار فنلاند را اخذ نمود؟

مهاجرت به کشور فنلاند از طریق ویزای جستجوی کار امکان‌پذیر نمی‌باشد و فرد متقاضی حتما باید از کارفرمایی در این کشور پیشنهاد شغلی دریافت نماید. درصد بسیار اندکی از شرکت‌ها در این کشور نیاز به پرسنل دارند و همچنین آگهی استخدام چاپ می‌نمایند.

  اجرای اسناد خارجی در ایران

یافتن کارمند جدید، نیازمند زمان زیادی است. به همین دلیل، کارفرمایان کشور فنلاند در بیشتر مواقع کارمندان خود را از افرادی انتخاب می‌نمایند که به طور مستقیم با کارفرما تماس گرفته‌اند.

یافتن شغل در کشور فنلاند از چند طریق امکان‌پذیر می‌باشد. این روش‌ها به شرح ذیل می‌باشند.

از طریق آگهی استخدام: استخدام از طریق آگهی مدت زمان زیادی طول می‌کشد و تعداد کمی از افراد از طریق آگهی موفق به یافتن شغل می‌شوند.

درخواست کار توسط خود شخص متقاضی: فردی که به دنبال ویزای کار کشور فنلاند است، می‌تواند درخواست خود را کار بنویسد و به کارفرمایی که مورد قبول خود است نیز، ایمیل نماید.

از طریق سایت‌های کاریابی: فرد متقاضی اخذ ویزای کار کشور فنلاند می‌تواند به موسسات کاریابی نیز، مراجعه کند و از این طریق موفق به یافتن و سپس استخدام شدن در شغل مورد نظر خود شود.

شرایط اخذ ویزای کار فنلاند برای ایرانیان چگونه است؟

کار در فنلاندیافتن شغل مورد نظر و کار کردن در کشور فنلاند برای اتباع خارجی و مهاجرین بستگی به عوامل زیادی دارد. از جمله شرایط کار کردن در کشور فنلاند، داشتن دعوت نامه یا پیشنهاد شغلی از جانب شرکت یا کارفرما در این کشور است.

مورد دیگری که نقش بسیار مهم و موثری در وارد شدن فرد به بازار کار کشور فنلاند دارد، رزومه کاری و تحصیلی فرد متقاضی است. همچنین فرد متقاضی باید از شرایط کار در این کشور اطلاعات کافی داشته باشد.

اگر رزومه فرد متقاضی توسط کارفرما مورد تایید واقع شود، برای او دعوت نامه کاری ارسال می‌گردد و متقاضی بعد از آن می‌تواند جهت اخذ ویزای کار کشور فنلاند درخواست دهد.

افراد بسیاری از طریق تحصیل وارد کشور فنلاند می‌شوند و بعد از به اتمام رساندن تحصیل خود نیز، به دنبال کار در این کشور می‌گردند تا از این طریق نوع ویزای خود را از نوع تحصیلی به کاری تغییر دهند و اقامت خود را تمدید نمایند.

ساعت کاری در کشور فنلاند بر اساس قانون کار این کشور، در هفته حداقل 38 الی 40 ساعت است که به صورت میانگین 8 ساعت در روز می‌باشد.

  اجرای حکم دادگاه خارجی در ایران

علاوه بر مواردی که عنوان شدند، مسئله دیگری که مورد توجه کارفرمایان در کشور فنلاند قرار می‌گیرد، سن افراد متقاضی می‌باشد که قصد ورود به بازار کار این کشور را دارند. به طور میانگین، سن مطلوب و مناسب از دید کارفرما و اداره کار در کشور فنلاند حداکثر 40 سال است.

با توجه به این که دریافت پیشنهاد کاری از کارفرمایی در کشور فنلاند، برای متقاضیان کار در این کشور تا حدودی دشوار است، به همین دلیل، افراد زیادی تحصیل در فنلاند را به عنوان راه ورود به این کشور انتخاب می‌کنند.

فرد متقاضی بعد از فارغ التحصیل شدن از دانشگاه‌های کشور فنلاند، این توانایی را دارد تا بسیار آسان‌تر در این کشور مشغول به کار گردد.

این افراد در زمان تحصیل در دانشگاه‌های این کشور، زبان فنلاندی را به صورت رایگان می‌آموزند و جهت وارد شدن به بازار کار آماده می‌شوند. پس، این افراد شانس بیشتری در پیدا کردن و مشغول شدن به کار در کشور فنلاند خواهند داشت.
اخذ ویزای کار فنلاند

آیا در صورت کار در فنلاند می توان تابعیت این کشور را گرفت؟

در صورتی که فرد متقاضی 4 سال به صورت مداوم در کشور فنلاند حضور داشته باشد، در آن کشور مشغول به کار باشد و مالیات پرداخت نماید، اقامت دائم کشور فنلاند برای این فرد صادر می‌شود.

در صورتی که فردی، متقاضی اخذ تابعیت کشور فنلاند باشد، در مجموع باید 7 سال در این کشور حضور داشته باشند و باید این موضوع را ثابت نماید تا بتواند تابعیت کشور فنلاند را کسب کند.

لیست مشاغل مورد نیاز در فنلاند چیست؟

یکی از عوامل مهم دیگر جهت اخذ ویزای کار کشور فنلاند این است که فرد متقاضی از مشاغل مورد نیاز در این کشور اطلاعات صحیح داشته باشد تا مطابق با نیاز کشور فنلاند در رشته‌های گوناگون جهت دریافت این ویزا اقدام کند.

  کالج زبان انگلیسی در فنلاند

مشاغل مورد نیاز کشور فنلاند به شرح زیر می‌باشند:

  • مهندسین عمران
  • پزشکان عمومی و متخصص و روانشناسان
  • مهندسین برق و تکنسین‌های مکانیکی
  • دستیاران معلم
  • حسابداران بانکی و حسابرسان مالی
  • اپراتورها و تنکسین‌های ماشین آلات نجاری
  • مشاغل حرفه‌ای و بازاریابان و روابط عمومی
  • پرستاران
  • پرستاران تجربی و حرفه‌ای مجاز
  • کارگران خدمات اجتماعی

میانگین درآمد در کشور فنلاند چه میزان می‌باشد؟

میانگین درآمد در کشور فنلاندوظایف کارمند در کشور فنلاند بر اساس قانون کار وضع شده در این کشور تنظیم می‌گردد. شرایط کاری که فرد به آن مشغول می‌شود، از جمله تعطیلات، ساعات کاری، حقوق اضافه کاری، بیمه و حداقل حقوق و دستمزد ماهانه مطابق با توافق‌نامه‌های جمعی قابل اجرا است.

باید این نکته را عنوان نمود که کارفرما موظف است حداقل حقوق و دستمزد ماهیانه را در قرارداد کاری ذکر نماید. حقوق و دستمزد ماهانه در کشور فنلاند با توجه به شغل‌  مورد نظر متفاوت می‌باشد.

ولی به طور میانگین حقوق ماهیانه کار در این کشور 4730 یورو می‌باشد که این میزان از حقوق بر اساس سوابق کاری و تخصص و مهارت فرد متقاضی افزایش پیدا می‌کند.

مدارک مورد نیاز برای اخذ ویزای کار فنلاند چیست؟

مدارکی که جهت اخذ ویزای کار کشور فنلاند مورد نیاز هستند نیز، به شرح ذیل می‌باشند:

  • گذرنامه معتبر (با حداقل ۳ ماه اعتبار بعد از پایان سفر و دارا بودن حداقل ۲ صفحه خالی).
  • شناسنامه همراه با ترجمه رسمی به زبان انگلیسی.
  • فرم درخواست ویزای شنگن برای متقاضیان ویزای کار فنلاند.
  • اتباع خارجی مقیم ایران باید اجازه اقامت و اجازه کار خود را ارائه نمایند.
  • بیمه نامه مسافرتی با پوشش حداقل 30 هزار یورو
  • دعوت نامه کاری از فنلاند

یک وکیل متخصص در زمینه اخذ ویزای کار فنلاند، چه کمکی می‌تواند به فرد متقاضی کند؟

وکیل متخصص در زمینه اخذ ویزای کار فنلاند، با ارائه یک مشاوره تخصصی در این زمینه، تمامی اطلاعات مورد نیاز را به فرد متقاضی ارائه می‌نماید و او را نسبت به شرایط زندگی در کشور فنلاند آگاه می‌سازد.

فرد متقاضی مهاجرت پیش از هرگونه اقدامی در این زمینه، باید ابتدا با یک وکیل متبحر مشورت کند تا با آگاهی کامل، نگاهی واقع‌بینانه نسبت به زندگی کردن در کشورهای خارجی به دست آورد.

  سرمایه‌گذاری در فنلاند

به همین دلیل، ما موسسه حقوقی مهاجرتی مهر پارسیان، با مدیریت دکتر محمدرضا مهری را به شما عزیزان معرفی می‌کنیم که دارای بهترین و با تجربه‌ترین وکلا در زمینه اخذ ویزای کار فنلاند می‌باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و همچنین دریافت نوبت مشاوره در زمینه اخذ ویزای کار فنلاند، می‌توانید با شماره تماس‌های موسسه حقوقی مهاجرتی مهر پارسیان نیز، تماس حاصل نمایید تا همکاران ما شما را راهنمایی کنند.

تلفن‌های تماس ثابت با دفتر موسسه مهر پارسیان

تماس خارج از ساعات اداری و تعطیلات و ارسال پیام از طریق خط تلفن همراه

ارسال پیام از طریق شماره واتس اپ و تلگرام

پس از ارسال پیام شکیبا باشید تا جهت وقت مشاوره حضوری یا آنلاین هماهنگی صورت گیرد
حداکثر ظرف 12 ساعت وقت مشاوره تنظیم و به شما اعلام خواهد شد
دفتر وکالت مهر پارسیان – محمدرضا مهری وکیل پایه یک دادگستری

نشانی دفتر وکالت موسسه مهر پارسیان در تهران

میدان ونک- ابتدای بزرگراه حقانی- خیابان گاندی جنوبی- خیابان چهاردهم- پلاک 14- طبقه 4- واحد 9 و 10

خدمات دفتر وکالت و امور حقوقی بین المللی محمدرضا مهری

مشاوره حقوقی آنلاین با وکلای پایه یک دادگستری در موضوعات تخصصی در همه ساعات شبانه روز
مشاوره حقوقی حضوری با وکیل تخصصی جرایئم اقتصادی
قبول وکالت دادگستری بدون حضور موکل در دفتر وکیل
خدمات وکالت ایرانیان خارج از کشور در ایران
خدمات وکالت ایرانیان در سایر کشورها توسط وکیل رسمی
معرفی بهترین وکیل مهاجرت بین المللی در تهران
بهترین وکیل کیفری تهران
بهترین وکیل ملکی تهران
بهترین وکیل دعاوی پولی و بانکی تهران
بهترین وکیل خانواده تهران
بهترین وکیل دادگاه تجدید نظر
بهترین وکیل اعاده دادرسی و دیوان عالی کشور
بهترین وکیل فرجام خواهی

امتیاز دهید

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *