این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی و افزایش آگاهی مخاطبین عزیز مهر پارسیان بوده و موسسه در حال حاضر خدماتی در این موضوع ارائه نخواهد داد

با بررسی موضوع اخذ ویزای کار اوکراین همراهتان هستیم.

اخذ ویزای کار اوکراینروش‌های مختلفی جهت دریافت اقامت کشور اوکراین وجود دارد. دریافت ویزای کار، یکی از این روش‎‌ها می‌باشد. فردی که قصد مهاجرت از طریق ویزای کار را دارد، باید وضعیت اشتغال‌زایی و جست و جوی کار در کشور مورد نظر را مورد بررسی قرار دهد.

کسب و کارهایی مثل زیبایی، دکوراسیون داخلی و مشاغلی که به رشته‌های مهندسی مربوط هستند، در کشور اوکراین از تقاضای بالایی برخودار می‌باشند. فرد متقاضی با دریافت پیشنهاد کار از یک کارفرمای اوکراینی، می‌تواند اقامت این کشور را دریافت کند.

در گروه وکلای مهاجرتی مهرپارسیان، تیم پژوهشی به بررسی موضوع اخذ ویزای کار اوکراین پرداخته و همچنین آماده ارائه خدمات در این زمینه به شما مخاطبان می‌باشد.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر، می‌توانید با شماره تماس‌های موسسه حقوقی و مهاجرتی مهرپارسیان که در آخر مقاله درج شده‌اند نیز، تماس حاصل نمایید.

سوالات مهم در بررسی موضوع اخذ ویزای کار اوکراین:

1. شرایط عمومی دریافت ویزای کار کشور اوکراین به چه صورت است؟
2. نحوه کاریابی و دریافت ویزای کار در کشور اوکراین چگونه است؟
3. مدارک لازم جهت دریافت ویزای کار کشور اوکراین چیست؟
4. نرخ بیکاری در کشور اوکراین در چه وضعیتی قرار دارد؟
5. وکیل متخصص در زمینه اخذ ویزای کار کشور اوکراین کیست و دارای چه ویژگی‌هایی می‌باشد؟

  تحصیل پزشکی در اوکراین

شرایط عمومی دریافت ویزای کار کشور اوکراین به چه صورت است؟

مزایای کار در کانادااوکراین کشوری واقع در منطقه شرق اروپا می‌باشد که پایتخت آن، کی یف، زبان رسمی مردمش زبان اوکراینی و واحد پول رسمی آن گریونا می‌باشد که البته در کنار آن زبان روسی به صورت گسترده توسط عموم افراد استفاده می‌شود.

جمعیت اوکراین حدود 42 میلیون نفر و دین و مذهب بیشتر مردم این کشور مسیحیت است و تعداد افراد مسلمان و یهودی در این کشور بسیار کم می‌باشد. این کشور از لحاظ وسعت و مساحت دومین کشور پهناور اروپا به حساب می‌آید و حدودا مساحتی معادل 603 هزار کیلومتر مربع دارد که دارای معادن بسیار زیادی می‌باشد که از لحاظ تنوع و حجم در دنیا کم نظیر هستند.

مهاجرت به کشور اوکراین از طریق کار امکان‌پذیر است، البته در صورتی که فرد جویای کار اجازه کار در این کشور را دریافت کند. این اجازه در صورتی کسب می‌شود که فرد کارفرما، کار مورد نظر را به مدت 3 ماه در اوکراین و 3 ماه در کل اتحادیه اروپا آگهی نموده باشد و بعد از گذشت این مدت اگر فردی با شرایط عنوان شده در آگهی یافت نشد، در آن زمان فرد متقاضی کار می‌تواند آن کار را دریافت کند و به تبع آن ویزای کار اوکراین را نیز، به دست آورد.

لازم به ذکر است که با توجه به نرخ بیکاری در کشور اوکراین و عدم ثبات شرایط اقتصادی در این کشور، امکان یافتن کار در اوکراین و دریافت ویزای کار کمی دشوار است.

نحوه کاریابی و دریافت ویزای کار در کشور اوکراین چگونه است؟

هنگامی که فردی به دنبال شغل مورد نظر خود در کشوری دیگر باشد، بهتر است که با تمامی روش‌های موجود در این زمینه آشنا باشد. فرد متقاضی مهاجرت به کشور اوکراین از طریق ویزای کار، می‌تواند با مراجعه به آگهی‌های روزنامه و یا مجلات نسبت به این امر اقدام کند تا از این طریق موفق به پیدا کردن شغل مورد نظر خود گردد.

  اجرای اسناد خارجی در ایران

علاوه بر آن، فرد متقاضی می‌تواند از طریق سایت‌های اینترنتی و یا آگهی‌های اینترنتی درج شده در موسسات کاریابی به جستجوی شغل بپردازد و از این طریق موفق شوند تا شغل مورد نظر خود را پیدا کند و ویزای کار کشور اوکراین را به دست آورد.

مدارک لازم جهت دریافت ویزای کار کشور اوکراین چیست؟

مدارک ویزای عمانفردی که متقاضی کار کردن در کشور اوکراین می‌باشد، باید دارای شرایط ویژه‌ای باشد تا بتواند نظر کارفرمایان را به خود جلب نماید. چرا که در غیر این صورت نیروی مورد نیاز کارفرمایان در شهرهای دیگر کشور اوکراین و یا حداقل در سطح اتحادیه اروپا پیدا می‌شود.

لازم به ذکر است که افرادی از نظر کارفرمایان در اولویت جذب می‌باشند که خلاق هستند، دارای تخصص ویژه می‌باشند و همچنین فارغ‌التحصیل از ۱۰۰ دانشگاه برتر جهان هستند. در صورتی که فردی شرایط مورد نظر را داشته باشد، ویزای کار اوکراین با اعتبار سه‌ساله برای او صادر می‌گردد.

فرد متقاضی باید توجه نماید که علاوه‌ بر نامه پیشنهاد شغلی و قرارداد رسمی امضا شده بین او و کارفرما، مدارک و شرایط دیگری نیز لازم است که مدارک مورد نیاز برای دریافت ویزای کار کشور اوکراین شامل موارد زیر می‌شوند:

  •  پاسپورت معتبر.
  • تکمیل فرم درخواست ویزای کاری اوکراین.
  • پیش‌نویس قرارداد کار.
  • ارائه مدارک تحصیلی مرتبط با شغل مورد نظر.
  • ارائه سوابق شغلی مرتبط با شغل مورد نظر.
  • فیش پرداختی مربوط به ویزای کاری اوکراین.
  • فیش پرداختی عوارض دولتی.
  • گواهی عدم سوء پیشینه تایید شده.
  • 2 قطعه عکس در ابعاد پاسپورتی.
  • گواهی تمکن مالی با گردش مالی حساب بانکی در سه ماه گذشته.
  • ارائه نشانی محل سکونت در طول اقامت در اوکراین.
  • گواهی بیمه درمانی با پوشش حداقل 30 هزار یورو.

از جمله مشاغل مورد نیاز در کشور اوکراین می‌توان متخصص IT و کارشناس کامپیوتر، استاد زبان‌های خارجی مانند زبان انگلیسی، روسی، آلمانی و غیره، راننده ماشین‌های ساختمانی، پزشک، معمار، تولید کننده محتوا، مترجم مسلط به زبان انگلیسی، طراح دکوراسیون، وکیل، مهندس کشاورزی، حسابدار، سرآشپز و نیروی بخش خدمات را نیز، اشاره نمود.

  اجرای حکم دادگاه خارجی در ایران

توجه داشته باشید که مدارک مورد نیاز برای دریافت ویزای کار کشور اوکراین باید به تایید ارگان‌های مربوطه نیز، برسد و به زبان اوکراینی ترجمه گردد. جهت ثبت درخواست ویزا، فرم تکمیل شده باید به صورت آنلاین برای سفارت ارسال شود ولی مدارک باید به صورت حضوری به دست آفیسر ویزا برسد.

در مورد مدت این پروسه می‌توان اشاره نمود که مدت زمان بررسی و پردازش مدارک ذکر شده، حدود 10 روز کاری می‌باشد که با پرداخت مبلغ بالاتر، می‌توان این زمان را کاهش داد.

علیرغم اینکه ارائه مدرک زبان اوکراینی به عنوان شرایط اساسی کار در این کشور اعلام نگردیده، ولی باید توجه نمود که داشتن مهارت در این زبان در کنار زبان انگلیسی در پیدا کردن شغل، تاثیر بسیار زیادی دارد و شانس متقاضی را در یافتن شغل مورد نظر افزایش می‌دهد.

نرخ بیکاری در کشور اوکراین در چه وضعیتی قرار دارد؟

مجوز کار در روسیهنرخ بیکاری، مهم‌ترین فاکتوری است که فرد متقاضی مهاجرت از طریق ویزای کار، باید آن را بررسی کند. نرخ بیکاری هر کشوری بیانگر شرایط و وضعیت اقتصادی آن کشور است.

در سال 2018 نرخ بیکاری در کشور اوکراین 8.3 درصد اعلام شده است این در حالی می‌باشد که در سال 2019 این رقم افزایش پیدا کرد و نزدیک به 9.5 درصد اعلام شد.

بنابراین، با توجه به افزایش نرخ بیکاری در سال‌های گذشته، امکان کاریابی و دریافت ویزای کار کشور اوکراین به مراتب دشوارتر شده است.

وکیل متخصص در زمینه اخذ ویزای کار کشور اوکراین کیست و دارای چه ویژگی‌هایی می‌باشد؟

وکیل متخصص در زمینه اخذ ویزای کار اوکراین، اطلاعات دقیق و کامل در مورد روند اجرایی و شرایط و مدارک مورد نیاز جهت اخذ ویزای کار اوکراین را دارد و می‌تواند این اطلاعات را به فرد متقاضی منتقل کند.

پس، اگر به دنبال کسب اطلاعات مورد نیاز در مورد موضوع تحصیل پزشکی در اوکراین می‌باشید، می‌توانید از وکلای متخصص و باتجربه در این زمینه کمک دریافت کنید تا شما را از ابتدا تا انتهای مسیر راهنمایی و کمک کنند.

  اجرای حکم دادگاه خارجی در ایران

بنابراین، ما به شما موسسه حقوقی و مهاجرتی مهرپارسیان، با مدیریت دکتر محمدرضا مهری را معرفی می‌کنیم که دارای بهترین و باتجربه‌ترین وکلا در زمینه موضوع اخذ ویزای کار اوکراین می‌باشد.

برای دریافت نوبت مشاوره در زمینه موضوع اخذ ویزای کار اوکراین، می‌توانید با شماره تماس‌های موسسه حقوقی و مهاجرتی مهر پارسیان نیز، تماس حاصل نمایید.

تلفن‌های تماس ثابت با دفتر موسسه مهر پارسیان

تماس خارج از ساعات اداری و تعطیلات و ارسال پیام از طریق خط تلفن همراه

ارسال پیام از طریق شماره واتس اپ و تلگرام

پس از ارسال پیام شکیبا باشید تا جهت وقت مشاوره حضوری یا آنلاین هماهنگی صورت گیرد
حداکثر ظرف 12 ساعت وقت مشاوره تنظیم و به شما اعلام خواهد شد
دفتر وکالت مهر پارسیان – محمدرضا مهری وکیل پایه یک دادگستری

نشانی دفتر وکالت موسسه مهر پارسیان در تهران

میدان ونک- ابتدای بزرگراه حقانی- خیابان گاندی جنوبی- خیابان چهاردهم- پلاک 14- طبقه 4- واحد 9 و 10

خدمات دفتر وکالت و امور حقوقی بین المللی محمدرضا مهری

مشاوره حقوقی آنلاین با وکلای پایه یک دادگستری در موضوعات تخصصی در همه ساعات شبانه روز
مشاوره حقوقی حضوری با وکیل تخصصی جرایئم اقتصادی
قبول وکالت دادگستری بدون حضور موکل در دفتر وکیل
خدمات وکالت ایرانیان خارج از کشور در ایران
خدمات وکالت ایرانیان در سایر کشورها توسط وکیل رسمی
معرفی بهترین وکیل مهاجرت بین المللی در تهران
بهترین وکیل کیفری تهران
بهترین وکیل ملکی تهران
بهترین وکیل دعاوی پولی و بانکی تهران
بهترین وکیل خانواده تهران
بهترین وکیل دادگاه تجدید نظر
بهترین وکیل اعاده دادرسی و دیوان عالی کشور
بهترین وکیل فرجام خواهی

امتیاز دهید

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *