با بررسی اخذ ویزای تحصیلی کانادا همراهتان هستیم

اخذ ویزای تحصیلی کاناداکشور کانادا همواره مقصد بسیاری از علاقه مندان برای ادامه تحصیل بوده است. کشور کاناندا دارای پیشرفته ترین دانشگاه ها با رتبه های جهانی برتر می باشد که برای سال های متمادی در لیست 50دانشگاه برتر جهان قرار گرفته است.

دوره های اموزشی در کشور کانادا شامل کالج‌ها، دانشگاه‌ها و مدارس فنی است.

در گروه وکلای مهاجرتی مهر پارسیان،تیم پژوهشی به بررسی مهاجرت تحصیلی به کانادا پرداخته و همچنین اماده ارائه خدمات در این زمینه به شما مخاطبان گرامی می‌باشد.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر، می‌توانید با شماره تماس‌های موسسه حقوقی مهر پارسیان که در اخر مقاله درج شده اند نیز، تماس حاصل نمایید.

سوالات مهم در بررسی موضوع ویزای تحصیلی کانادا

1. تفاوت بین کالج و دانشگاه‌ها در چیست ؟
2. دانشگاه‌های معروف با رنکینگ برترکانادا کدامند؟
3. چگونه شانس ویزا را با وجود گپ تحصیلی بالا ببریم؟
4. تفاوت فاند و اسکلرشیپ و فلوشیپ و گرنت در چیست ؟
تفاوت بین کالج ها و دانشگاه‌های کانادا در چیست ؟

در کالج‌ های کانادا دوره‌ها 6 ماهه، 1 ساله و دو ساله هستند، و شامل دوره‌هایی چون گوهینامه ا ساله، برنامه دیپلم 2 یا 3 ساله، فوق دیپلم و دوره های تحصیلات تکمیلی هستند که نیازمند پیش نیاز دو ساله می‌باشند.اخذ ویزای تحصیلی کانادا

در کالج ها اموزش بیشتر جنبه کاربردی داشته و مانند دانشگاه به مفاهیم تئوری پرداخته نمی‌شود. رشته‌ها محدود بوده و اصولا بر یادگیری زبان و مهارت های افراد تمرکز دارند. بیشتر این موسسات شامل افرادی است که قصد ادامه تحصیل نداشته و تمایل دارند سریعتر وارد بازار کار شوند.

  اخذ تابعیت کانادا از طریق تولد

در دانشگاه‌های کانادا اصولا مدارک شامل کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری است و بیشتر مناسب افرادی است که قصد ادامه تحصیل دارند و با صرف زمان برای دوره های طولانی مدت سه یا چهار ساله مشکلی ندارند. ترم های تحصیلی دانشگاه‌های کانادا در پاییز و زمستان است (اواسط شهریور و اواسط دی ).

البته بسیاری از دانشگاه‌ها، دانشجویان بین المللی را برای ترم پاییز یعنی همان سپتامبر و اکتبر می‌پذیرند. این در حالی است که کالج ها برای ترم‌های پاییز، زمستان، بهار و تابستان پذیرش دارند.اخذ ویزای تحصیلی کانادا

معرفی دانشگاه‌های کانادا با رتبه های برتر

دانشگاه مک گیل در مونترال کانادا

وکیل ویزای تحصیلی کانادابه طور سالانه در دانشگاه مک گیل بیش از 4000 دانشجو از سراسر دنیا مشغول تحصیل می باشند. ایرانی‌ها رتبه ششم را به لحاظ جمعیت دانشجویان در این دانشگاه دارند. این دانشگاه در سال 1821 در دوره استعمار بریتانیا و 46 سال قبل از تاسیس کانادا افتتاح شد.

این دانشگاه با 21 موسسه و دانشکده، بیش از 3000 رشته تحصیلی را دارا می‌باشد. زبان اموزشی دردانشگاه مک گیل انگلیسی است ولی دانشجویان می‌توانند از زبان فرانسه هم استفاده کنند. براساس رتبه بندی تایمز در سال 2020 این دانشگاه در رتبه 42 دانشگاه‌ های جهان قرار می‌گیرد.

دانشگاه آلبرتا در ادمونتون کانادا

دانشگاه آلبرتا یکی از دانشگاه های برتر در زمینه اموزش و تحقیقات و دارای شهرت بین المللی می باشد.

دانشگاه آلبرتا یک دانشگاه تحقیقاتی بوده و دارای رتبه چهار در کانادا، و 81 در جهان، و طبق تفاهم نامه‌ ها می‌توانند در ده ها موسسه تحقیقاتی دیگر دانش خود را انتقال دهند. این دانشگاه در زمینه علوم تجارت، علوم اخلاق و علوم انسانی شهره است .

  ویزای اسپانسرشیپ کانادا

چطور شانس اخذ ویزای تحصیلی کانادا را با وجود گپ تحصیلی بالا ببریم ؟

منظور از گپ تحصیلی، دریافت اخرین مدرک تحصیلی تا زمانی است که می‌خواهیم برای تحصیل در کشور دیگر اقدام کنیم. شخص متقاضی می‌بایست بتواند افیسر پرونده را با دلایل موجه قانع کند، این دلایل می‌تواند شامل موارد زیر باشد:

1. باید بتوانیم افیسر پرونده را قانع کنیم که در این فاصله به دنبال ارتقای سطح زبان خود بوده ایم.
2. ارائه مقالات مرتبط تحصیلی که البته تفاوتی در زبان مقالات چه انگلیسی و چه فارسی نمی‌باشد.
3. توجیح اینکه در این سالها درکنفرانس ها و کارگاه های مختلفی در حیطه رشته خود شرکت کرده اید.
4. ارائه مدارکی مبنی بر اینکه در این فاصله شما کار مرتبط با تحصیل خود انجام می‌دادید.
5. سربازی

تفاوت بین فاند، اسکالرشیپ، فلوشیپ و گرنت در دانشگاه های کانادا چیست؟

فاند تحصیلی ویزای کانادا شامل :RA/TA

وکیل تضمینی مهاجرت تحصیلی به کاناداRA دستیار پژوهشی: کمک هزینه ای که در قبال تحقیق به دانشجو داده می‌شود. در این مورد استاد با شرکت‌هایی که مبنی بر انجام پروژه با انها قرار داد منعقد کرده، مبلغی را به عنوان گرنت دریافت می‌کند و این گرنت را ممکن است سالانه یا ماهانه دریافت کند.اخذ ویزای تحصیلی کانادا

استاد بخشی از ان را بین دانشجوهایی که در زمینه تحقیق و اجرای پروژه کمک می‌کنند تقسیم می‌کند، که البته این مبلغ دولتی نبوده و هزینه را دانشگاه نمی پردازد، بلکه پرداخت از طرف استاد می باشد.

TA دستیار مدرس: نوعی کمک هزینه تحصیلی است که از طرف استاد به دانشجو داده میشود و معمولا برای فعالیت‌هایی است که استاد به دانشجو واگذار میکند، مانند اداره ی کلاس های ازمایشگاهی ‌، تصحیح اوراق امتحانی، رفع اشکال و مواردی از این قبیل. معمولا این نوع از گرنت ها به دانشجویان ارشد و دکتری تعلق می‌گیرد.

  وکیل ویزای تحصیلی کانادا

اسکالرشیپ و فلوشیپ: مبلغی که دانشجو از طرف دانشگاه های کانادا دریافت می‌کند. در واقع این مبلغی است که از طریق دولت تمامی هزینه های دانشجو را پرداخت می نماید و عموما در مقاطع لیسانس و فوق لیسانس اعطا می‌شود.

چگونه می‌توان اطلاعات مورد نیاز در مورد روش های مهاجرت تحصیلی به کانادا را دریافت کرد؟

درصورتی که به دنبال کسب اطلاعات لازم در مورد موضوع اخذ ویزای تحصیلی به کانادا هستید، می‌توانید از وکلای متخصص و با تجربه در این زمینه کمک دریافت کنید تا شما را از ابتدا تا انتهای مسیر مهاجرتتان راهنمایی کند.

با دریافت مشاوره از از یک وکیل حاذق در ابتدای مسیر می‌توانید به راحتی، با شانس بالا و با سرعت بیشتر به اهداف مورد نظر خود دست پیدا کنید.

به همین دلیل، ما به شما موسسه حقوقی و مهاجرتی مهرپارسیان، با مدیریت جناب دکتر محمدرضا مهری را معرفی می‌کنیم که دارای بهترین و باتجربه‌ترین وکلا در زمینه موضوع اخذ ویزای تحصیلی کانادا است.

جهت دریافت نوبت مشاوره در زمینه موضوع اخذ ویزای تحصیلی کانادا، می‌توانید با شماره تماس های موسسه مهاجرتی مهر پارسیان تماس حاصل نمایید.

تلفن‌های تماس ثابت با دفتر موسسه مهر پارسیان

تماس خارج از ساعات اداری و تعطیلات و ارسال پیام از طریق خط تلفن همراه

ارسال پیام از طریق شماره واتس اپ و تلگرام

پس از ارسال پیام شکیبا باشید تا جهت وقت مشاوره حضوری یا آنلاین هماهنگی صورت گیرد
حداکثر ظرف 12 ساعت وقت مشاوره تنظیم و به شما اعلام خواهد شد
دفتر وکالت مهر پارسیان – محمدرضا مهری وکیل پایه یک دادگستری

نشانی دفتر وکالت موسسه مهر پارسیان در تهران

میدان ونک- ابتدای بزرگراه حقانی- خیابان گاندی جنوبی- خیابان چهاردهم- پلاک 14- طبقه 4- واحد 9 و 10

خدمات دفتر وکالت و امور حقوقی بین المللی محمدرضا مهری

مشاوره حقوقی آنلاین با وکلای پایه یک دادگستری در موضوعات تخصصی در همه ساعات شبانه روز
مشاوره حقوقی حضوری با وکیل تخصصی جرایئم اقتصادی
قبول وکالت دادگستری بدون حضور موکل در دفتر وکیل
خدمات وکالت ایرانیان خارج از کشور در ایران
خدمات وکالت ایرانیان در سایر کشورها توسط وکیل رسمی
معرفی بهترین وکیل مهاجرت بین المللی در تهران
بهترین وکیل کیفری تهران
بهترین وکیل ملکی تهران
بهترین وکیل دعاوی پولی و بانکی تهران
بهترین وکیل خانواده تهران
بهترین وکیل دادگاه تجدید نظر
بهترین وکیل اعاده دادرسی و دیوان عالی کشور
بهترین وکیل فرجام خواهی

امتیاز دهید

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *