این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی و افزایش آگاهی مخاطبین عزیز مهر پارسیان بوده و موسسه در حال حاضر خدماتی در این موضوع ارائه نخواهد داد

با موضوع اخذ ویزای تحصیلی فنلاند همراهتان هستیم.

اخذ ویزای تحصیلی فنلاندفردی که به دنبال ادامه تحصیل در یکی از دانشگاه‌های کشورهای خارجی می‌باشد، باید مواردی از جمله سطح آموزشی در کشور مورد نظر، سبک زندگی، مدارک تحصیلی و رزومه مورد نیاز، مدرک زبان و بسیاری از موارد دیگر را مورد بررسی قرار دهد و سپس نسبت به این امر اقدام کند.

موسسه حقوقی مهاجرتی مهر پارسیان، با مدیریت دکتر محمدرضا مهری آماده ارائه خدمات در زمینه اخذ ویزای تحصیلی فنلاند به شما عزیزان می‌باشد.

جهت دریافت نوبت مشاوره و اقدام در این زمینه می‌توانید با شماره تماس‌های موسسه حقوقی مهاجرتی مهر پارسیان که در آخر مقاله درج شده‌اند نیز، تماس حاصل نمایید.

ما در این مقاله قصد داریم تا مبحث اخذ ویزای تحصیلی فنلاند را با شما مخاطبان مورد بررسی و تحلیل قرار دهیم. پس لطفا با ما همراه باشید.

سوالات مطرح شده در زمینه اخذ ویزای تحصیلی فنلاند

  1. زندگی در فنلاند برای دانشجویان خارجی چگونه است؟
  2. آیا تحصیل در فنلاند رایگان است؟
  3. آیا فرد دانشجو بعد از فارغ‌التحصیل شدن، می‌تواند در همان کشور به زندگی خود ادامه دهد؟
  4. آیا بدون مدرک زبان می‌توان در فنلاند تحصیل کرد؟
  5. مدارک لازم جهت اخذ ویزای تحصیلی فنلاند چیست؟
  6. آیا امکان اخذ بورسیه تحصیلی از دانشگاه‌های فنلاند وجود دارد؟
  7. شرایط اخذ ویزای تحصیلی در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری چگونه است؟
  8. بهترین کسی که می‌تواند فرد متقاضی اخذ ویزای تحصیلی فنلاند را کمک کند، کیست؟

زندگی در فنلاند برای دانشجویان خارجی چگونه است؟

تحصیل در فنلاندکشور فنلاند از لحاظ اقتصادی رتبه 14 جهانی را به خود اختصاص داده است. این کشور حقوق ماهیانه بسیار بالایی دارد که در مقابل نیز شهروندان، بیشترین مالیات را در اروپا پرداخت می‌نمایند.

  سرمایه‌گذاری در فنلاند

هزینه زندگی در شهرهای فنلاند به صورت متفاوت می‌باشد. برای مثال، هزینه زندگی در شهرهای شمالی این کشور با توجه به شرایط آب و هوایی که دارد، بیشتر از شهرهای مرکزی و جنوبی است.

به طور میانگین، هزینه زندگی در کشور فنلاند برای دانشجویان بین 7۰۰  الی ۹۰۰ یورو در ماه می‌باشد، البته این موضوع به مسائل مختلفی از جمله، محل زندگی، نوع خوراک و دانشگاهی که فرد در آن تحصیل می‌کند نیز، بستگی دارد.

به صورت کل، هزینه‌های زندگی، خوابگاه، بیمه، رفت و آمد و غیره در مناطق شهری و شهرستان‌های بزرگ‌، بیشتر از شهرستان‌های کوچک‌تر است.

فرد متقاضی می‌تواند به عنوان دانشجو از تخفیف‌های دانشجویی از جمله رستوران ، کافی‌شاپ و حمل و نقل عمومی برخوردار گردد. افراد دانشجو جهت کاهش هزینه زندگی خود می‌توانند از خانه‌های دانشجویی که دارای وسایل رفاهی مشترک می‌باشند نیز، استفاده نمایند.

این افراد حتی این اجازه را دارند تا بخشی از هزینه‌های زندگی خود را از طریق کار پاره وقت تامین کنند. باید این نکته را عنوان نمود که پیدا کردن شغل پاره وقت نیازمند این است که فرد متقاضی به زبان فنلاندی و یا سوئدی تسلط داشته باشد.

چرا که در غیر این صورت، یافتن شغل برای فرد دانشجو بسیار دشوار خواهد بود. بنابراین، بهتر است فرد دانشجو هنگام ورود به کشور فنلاند جهت تحصیل، هزینه زندگی خود به مدت یک سال را داشته باشد.

شرایط اخذ ویزای تحصیلی در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری چگونه است؟

ویزای دانشجویی فنلاندتحصیل در مقطع کارشناسی در دانشگاه‌های کشور فنلاند 4 سال زمان می‌برد و بیشتر دروس در این مقطع به زبان فنلاندی و یا زبان سوئدی تدریس می‌شوند. به همین دلیل، فرد متقاضی برای تحصیل در مقطع کارشناسی، باید با این زبان‌ها آشنا باشد و نسبت به آن‌ها تسلط داشته باشد.

افراد دانشجو در مقطع کارشناسی، اجازه دارند تا 10 ساعت در هفته به صورت پاره وقت مشغول به کار شوند که در این صورت می‌توانند به ازای هر ساعت کار، 8 الی 10 یورو حقوق دریافت کنند.

  اجرای اسناد خارجی در ایران

جهت ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد در کشور فنلاند، نباید بین مقطع کارشناسی و مقطع کارشناسی ارشد، بیشتر از 5 سال زمان گذشته باشد.

تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد در کشور فنلاند، 2 سال زمان می‌برد و متقاضی باید دارای مدرک زبان انگلیسی آیلتس با نمره 6،5 باشد و همچنین باید معدل بالای 13 در این مقطع به دست آورد.

افراد دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد در این کشور اجازه دارند تا ۲۰ ساعت در هفته به صورت پاره وقت، مشغول به کار شوند که به ازای هر ساعت کار می‌توانند 8 الی 10 یورو حقوق دریافت کنند.

تحصیل در مقطع دکتری در کشور فنلاند بین 3 تا 5 سال زمان می‌برد و متقاضی باید مدرک زبان انگلیسی آیلتس با نمره 7 داشته باشد و همچنین باید معدل بالای 15 در این مقطع کسب نماید.

دانشجویانی که در مقطع دکتری در کشور فنلاند تحصیل می‌کنند، این اجازه را دارند تا 30 ساعت در هفته به صورت پاره وقت کار کنند و به ازای هر ساعت کار، می‌توانند 8 الی 10 یورو حقوق دریافت کنند. دریافت بورسیه تحصیلی نیز در این مقطع برای افراد متقاضی امکان‌پذیر می‌باشد.
اخذ ویزای تحصیلی فنلاند

آیا تحصیل در فنلاند رایگان است؟

به طور کل، تحصیل در دانشگاه‌های کشور فنلاند برای دانشجویان خارجی رایگان نمی‌باشد. ولی، دانشجویان خارجی می‌توانند در بعضی از دانشگاه‌های دولتی این کشور و در بعضی از رشته‌های خاص نیز به صورت رایگان تحصیل نمایند. در این صورت فرد دانشجو باید حتما به زبان فنلاندی تحصیل کند.

آیا فرد دانشجو بعد از فارغ‌التحصیل شدن، می‌تواند در همان کشور به زندگی خود ادامه دهد؟

فردی که به واسطه اخذ ویزای تحصیلی به کشور فنلاند مهاجرت می‌کند و تحصیل خود را به اتمام می‌رساند، این فرصت را دارد تا ظرف مدت معین به جستجوی شغل مورد نظر خود بپردازد و توسط کارفرمایی در آن کشور استخدام شود.

  کالج زبان انگلیسی در فنلاند

در این صورت، فرد می‌تواند با تغییر دادن نوع ویزای خود از تحصیلی به کاری، به زندگی خود در آن کشور نیز، ادامه دهد و بعد از مدتی اقامت دائم دریافت کند.

آیا بدون مدرک زبان می‌توان در فنلاند تحصیل کرد؟

علاوه بر این که فرد متقاضی تحصیل در دانشگاه‌های کشور فنلاند باید مدرک زبان ارائه کند، دارا بودن مدرک زبان، شانس فرد متقاضی را جهت اخذ پذیرش از دانشگاه‌های این کشور نیز، بیشتر می‌کند.

مدارک لازم جهت اخذ ویزای تحصیلی فنلاند چیست؟

مدارک مورد نیاز برای دریافت ویزای تحصیلی فنلاند عبارتند از:

  • پاسپورت معتبر
  • دو قطعه عکس
  • ترجمه شناسنامه و مدارک هویتی
  • نامه پذیرش از دانشگاه
  • بیمه نامه دانشجویی
  • نامه تمکن مالی از بانک
  • گواهی عدم سوء پیشینه کیفری
  • اثبات محل اقامت در فنلاند (خانه و یا خوابگاه
  • رزومه تحصیلی و کاری
  • ترجمه مدارک تحصیلی مقاطع قبلی به همراه ریز نمرات آن‌ها
  • مدرک زبان

آیا امکان اخذ بورسیه تحصیلی از دانشگاه‌های فنلاند وجود دارد؟

بورسیه تحصیلی فنلاندهمانگونه که عنوان شده، اخذ بورسیه تحصیلی از دانشگاه‌های کشور فنلاند، بیشتر در مقطع دکتری امکان‌پذیر می‌باشد و نیازمند این است که فرد متقاضی رزومه‌ای قوی شامل مدرک زبان با نمره بالا، مقالات چاپ شده در مجلات علمی بین‌المللی، معدل بالا و غیره ارائه نماید.

بهترین کسی که می‌تواند فرد متقاضی اخذ ویزای تحصیلی فنلاند را کمک کند کیست؟

قطعا بهترین کسی که می‌تواند فرد متقاضی مهاجرت به کشور فنلاند از طریق ویزای تحصیل را کمک و راهنمایی کند، یک وکیل حاذق و با تجربه در این زمینه می‌باشد. فرد متقاضی با مشورت کردن با وکیل ماهر می‌تواند با شرایط زندگی و تحصیل در فنلاند آشنا شود و بهترین تصمیم را بگیرد.

  مالیات بر ارث متوفیان خارج از کشور

به همین دلیل، ما به شما موسسه حقوقی مهاجرتی مهر پارسیان، با مدیریت دکتر محمدرضا مهری را معرفی می‌کنیم که دارای وکلای متبحر و باتجربه در این زمینه می‌باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و همچنین دریافت نوبت مشاوره در زمینه اخذ ویزای تحصیلی فنلاند، می‌توانید با موسسه حقوقی مهاجرتی مهر پارسیان تماس حاصل نمایید.

تلفن‌های تماس ثابت با دفتر موسسه مهر پارسیان

تماس خارج از ساعات اداری و تعطیلات و ارسال پیام از طریق خط تلفن همراه

ارسال پیام از طریق شماره واتس اپ و تلگرام

پس از ارسال پیام شکیبا باشید تا جهت وقت مشاوره حضوری یا آنلاین هماهنگی صورت گیرد
حداکثر ظرف 12 ساعت وقت مشاوره تنظیم و به شما اعلام خواهد شد
دفتر وکالت مهر پارسیان – محمدرضا مهری وکیل پایه یک دادگستری

نشانی دفتر وکالت موسسه مهر پارسیان در تهران

میدان ونک- ابتدای بزرگراه حقانی- خیابان گاندی جنوبی- خیابان چهاردهم- پلاک 14- طبقه 4- واحد 9 و 10

خدمات دفتر وکالت و امور حقوقی بین المللی محمدرضا مهری

مشاوره حقوقی آنلاین با وکلای پایه یک دادگستری در موضوعات تخصصی در همه ساعات شبانه روز
مشاوره حقوقی حضوری با وکیل تخصصی جرایئم اقتصادی
قبول وکالت دادگستری بدون حضور موکل در دفتر وکیل
خدمات وکالت ایرانیان خارج از کشور در ایران
خدمات وکالت ایرانیان در سایر کشورها توسط وکیل رسمی
معرفی بهترین وکیل مهاجرت بین المللی در تهران
بهترین وکیل کیفری تهران
بهترین وکیل ملکی تهران
بهترین وکیل دعاوی پولی و بانکی تهران
بهترین وکیل خانواده تهران
بهترین وکیل دادگاه تجدید نظر
بهترین وکیل اعاده دادرسی و دیوان عالی کشور
بهترین وکیل فرجام خواهی

5/5 - (20 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *