با بررسی موضوع اخذ اقامت کانادا از طریق خرید ملک همراهتان هستیم.

اخذ اقامت کانادا از طریق خرید ملککشور کانادا به علت مهاجر پذیر بودن، دارای برنامه‌های مهاجرتی متنوعی است. از جمله راه‌های اصلی مهاجرت به کانادا، سرمایه گذاری می‌باشد. ما نیز در این مقاله قصد داریم تا خرید ملک در این کشور را مورد بررسی قرار دهیم و به این سوال پاسخ دهیم که آیا می‌توان از طریق خرید ملک در کانادا، اقامت این کشور را دریافت نمود؟

در گروه وکلای مهاجرتی مهر پارسیان، تیم پژوهشی به بررسی موضوع اخذ اقامت کانادا از طریق خرید ملک پرداخته و همچنین آماده ارائه خدمات در این زمینه به شما مخاطبان می‌باشد.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر، می‌توانید با شماره تماس‌های موسسه حقوقی و مهاجرتی مهر پارسیان که در آخر مقاله درج شده‌اند نیز، تماس حاصل نمایید.

سوالات مهم در بررسی موضوع اخذ اقامت کانادا از طریق خرید ملک:

1. آیا خرید ملک در کشور کانادا برای تمامی افراد امکان‌پذیر است؟
2. آیا دریافت اقامت کشور کانادا از طریق خرید ملک برای افراد خارجی امکان‌پذیر است؟
3. مراحل قانونی خرید ملک در کشور کانادا چیست؟
4. برای خرید ملک در کشور کانادا، چه هزینه‌هایی باید صورت گیرد؟
5. استانداردهای سرمایه‌گذاری در کشور کانادا برای خرید ملک چگونه است؟
6. بهترین و باتجربه‌ترین وکیل در زمینه اخذ اقامت کانادا از طریق خرید ملک کیست و دارای چه ویژگی‌هایی می‌باشد؟
آیا خرید ملک در کشور کانادا برای تمامی افراد امکان پذیر است؟

خریداری ملک برای افراد خارجی که در کانادا ملک خریداری می‌نمایند به تابعیت آنها ارتباطی ندارد. بنابراین، حتی افرادی که در کشور کانادا حضور ندارند و در خارج از این کشور زندگی می‌کنند، هم می‌توانند در کانادا ملک خریداری کنند.

کشور کانادا پذیرای تمامی افراد خارجی در سرتاسر دنیا می‌باشد که قصد دارند در کانادا ملک خریداری نمایند. اگر این افراد دارای سن قانونی باشند هیچ محدودیتی برای آن‌ها وجود ندارد. البته لازم به ذکر است که در صورتی که فردی مایل به زندگی کردن در کانادا باشد و بخواهد اقامت این کشور را دریافت کند، باید دارای یکسری شرایط باشد.

  اخذ تابعیت کانادا از طریق تولد

جهت وارد شدن به کشور کانادا باید صلاحیت افراد مورد بررسی قرار گیرد. در صورتی که فردی متقاضی کار کردن در کانادا و یا تحصیل در کانادا و یا دریافت اقامت بلند مدت این کشور باشد، باید دارای شرایط زیر باشد. تعدادی سوال وجود دارد که متقاضی باید در فرم درخواست به آن‌ها پاسخ دهد، هر طرح مهاجرتی دارای فرم خاص خود می‌باشد و همچنین شرایط متناسب با خود را دارد.

موارد ذیل در فرم‌ها از متقاضی خواسته می‌شوند:
_ سن.
_ ملیت.
_ مهارت زبان.
_ تحصیلات.
_ سابقه کار.
_ آیا اعضای خانواده شما در کانادا حضور دارند یا خیر.
_ در مورد هر پیشنهاد شغلی که فرد تا الان دریافت نموده است.
_ درآمد و دارایی‌های فرد اعم از مالی و غیرمالی.اخذ اقامت کانادا از طریق خرید ملک

آیا دریافت اقامت کشور کانادا از طریق خرید ملک برای افراد خارجی امکان‌پذیر است؟

مهاجرت به کانادااگر فردی به عنوان یک شخص خارجی قصد مهاجرت به کشور کانادا از طریق خرید ملک را دارد، باید به این نکته توجه نماید که افراد خارجی اجازه خرید ملک در کانادا را دارند، اما این خرید ملک نمی‌تواند منجر به دریافت اقامت و تابعیت این کشور شود.

کشور کانادا، دارای برنامه‌‌های سرمایه‌گذاری و کارآفرینی بسیاری از جمله، روش کارآفرینی 100 هزار دلاری ایالت بریتیش کلمبیا می‌باشد که باعث اخذ اقامت کانادا می‌گردد. اما، خریدن ملک در کشور کانادا اثری بر روی اقامت فرد نخواهد گذاشت، ولی می‌تواند به عنوان بخشی از سرمایه متقاضی به حساب آید.

فرد متقاضی از طریق خرید ملک در کانادا می‌تواند کسب و کاری راه ‌اندازی کند و یا اینکه ملک خود را اجاره دهد تا درآمدی به دست آورد. علاوه بر آن‌ هنگامی که یک فرد خارجی در کشور کانادا ملکی خریداری می‌نماید، حق و حقوقش با شهروندان و همچنین افرادی که مقیم این کشور می‌باشند نیز، برابر است.اخذ اقامت کانادا از طریق خرید ملک

مراحل قانونی خرید ملک در کشور کانادا چیست؟

کانادا شرایط مناسبی را برای خرید ملک در این کشور فراهم کرده که از جمله این شرایط، دادن وام به ارزش 65 درصد ارزش ملک به فرد خریدار است. جهت مهاجرت به کشور کانادا از طریق خرید ملک، باید پروسه‌ای انجام شود که فرد خریدار می تواند با دریافت کمک از مشاورین املاک در کانادا، ملک مورد نظر خود را پیدا و سپس با فروشنده توافق نماید.

  بهترین وکیل مهاجرت به ونکوور

بعد از آنکه قرارداد اولیه بین فرد فروشنده و فرد خریدار منعقد شد، خریدار باید 35 درصد از قیمت تعیین شده را به عنوان پیش پرداخت، به فروشنده اعطا کند. خریدار این اجازه را دارد تا از شرایط اعطای وام 65 درصد استفاده نماید. البته، باید توجه نمود که اقدام جهت دریافت این وام، ملزم به پرداخت مبلغ اولیه یا پیش پرداخت به فروشنده می‌باشد.اخذ اقامت کانادا از طریق خرید ملک

برای خرید ملک در کشور کانادا، چه هزینه‌هایی باید صورت گیرد؟

برای کسانی که مقیم کشور کانادا نمی‌باشند، مبلغی به عنوان پیش پرداخت در نظر گرفته شده که این مبلغ حدود 35 درصد از کل ارزش ملک خریداری شده است.

هزینه‌هایی که برای عقد قرارداد ملک مورد نیاز هستند، به این شرح می‌باشند:
_ هزینه خرید ملک.
_ پرداخت مالیات ملک خریداری شده.
_ هزینه‌های مربوط به ارزیابی بانک.
_ هزینه‌های حقوقی مربوط به عقد قرارداد.
_ هزینه‌های مربوط به بازرسی.
_ هزینه‌های مربوط به بیمه.اخذ اقامت کانادا از طریق خرید ملک

استانداردهای سرمایه گذاری در کشور کانادا برای خرید ملک چگونه است؟

اقامت کانادا از طریق تحصیل فرزندبا توجه به اینکه خرید ملک در کانادا، نوعی سرمایه‌گذاری به حساب می‌آید، لازم است که پیش از اقدام، اطلاعات کافی در خصوص وضعیت استانداردهای سرمایه‌گذاری در کشور کانادا را کسب کنیم. بنابراین، در این بخش از مقاله قصد داریم تا استانداردهای سرمایه گذاری در کشور کانادا از طریق خرید ملک را مورد بررسی قرار دهیم.

ریسک مصادره اموال

این مورد مربوط به خطری می‌باشد که ممکن است از جانب حکومت کشوری دیگر برای سرمایه‌گذار ایجاد شود که در آن، امتیاز درصدی و یا کلیه سرمایه فرد سرمایه‌گذار در کشور خارجی از او سلب می‌شود. هر چه این نرخ در کشوری پایین‌تر و دارای نوسانات کمتری باشد، یعنی امنیت سرمایه‌گذاری در آن کشور بالاتر می‌باشد.اخذ اقامت کانادا از طریق خرید ملک

کیفیت نظارتی

این مورد در ارتباط با توانایی دولت در جهت اجرای سیاست‌های مناسب و توجه ویژه به عملکرد بخش خصوصی است و به عددی بین منفی 2.5 تا مثبت 2.5 اطلاق می‌گردد. با توجه به روند صعودی شاخص کیفیت نظارتی کشور کانادا در سال های اخیر، می‌توان چنین برداشت نمود که امنیت سرمایه گذاری در کشور کانادا بالا است.اخذ اقامت کانادا از طریق خرید ملک

کنترل فساد

کنترل فساد، از دیگر مولفه‌های مهم و قابل بررسی در زمینه خرید ملک و سرمایه‌گذاری در کانادا است که به توانایی دولت و حکومت جهت کنترل فسادهای خرد و کلان باز می‌گردد و از نفوذ افراد در سیستم مالی و اقتصاد خرد و کلان کشور جلوگیری می‌نماید.

  اخذ ویزای تحصیلی کانادا

بهترین و باتجربه‌ترین وکیل در زمینه خرید ملک در کانادا کیست و دارای چه ویژگی‌هایی می‌باشد؟

وکیل متخصص در مهاجرت به کانادابهترین و باتجربه‌ترین وکیل در زمینه خرید ملک در کانادا وکیلی است که دارای اطلاعات کاملا دقیق و جامع در این زمینه می‌باشد و می‌تواند فرد متقاضی را از ابتدا تا انتهای مسیر همراهی و کمک کند.اخذ اقامت کانادا از طریق خرید ملک

داشتن وکیل در زمینه خرید ملک در کانادا باعث می‌شود تا فرد متقاضی با سرعت بیشتر و ریسک کمتر، به اهداف مورد نظر خود دست پیدا کند.

بنابراین، ما به شما موسسه حقوقی و مهاجرتی مهر پارسیان، با مدیریت دکتر محمدرضا مهری را معرفی می‌کنیم که دارای بهترین و باتجربه‌ترین وکلا در زمینه موضوع خرید ملک در کانادا می‌باشد.

جهت دریافت نوبت مشاوره در زمینه موضوع خرید ملک در کانادا، می‌توانید با شماره تماس‌های موسسه حقوقی و مهاجرتی مهر پارسیان نیز، تماس حاصل نمایید.اخذ اقامت کانادا از طریق خرید ملک

تلفن‌های تماس ثابت با دفتر موسسه مهر پارسیان

تماس خارج از ساعات اداری و تعطیلات و ارسال پیام از طریق خط تلفن همراه

ارسال پیام از طریق شماره واتس اپ و تلگرام

پس از ارسال پیام شکیبا باشید تا جهت وقت مشاوره حضوری یا آنلاین هماهنگی صورت گیرد
حداکثر ظرف 12 ساعت وقت مشاوره تنظیم و به شما اعلام خواهد شد
دفتر وکالت مهر پارسیان – محمدرضا مهری وکیل پایه یک دادگستری

نشانی دفتر وکالت موسسه مهر پارسیان در تهران

میدان ونک- ابتدای بزرگراه حقانی- خیابان گاندی جنوبی- خیابان چهاردهم- پلاک 14- طبقه 4- واحد 9 و 10

خدمات دفتر وکالت و امور حقوقی بین المللی محمدرضا مهری

مشاوره حقوقی آنلاین با وکلای پایه یک دادگستری در موضوعات تخصصی در همه ساعات شبانه روز
مشاوره حقوقی حضوری با وکیل تخصصی جرایئم اقتصادی
قبول وکالت دادگستری بدون حضور موکل در دفتر وکیل
خدمات وکالت ایرانیان خارج از کشور در ایران
خدمات وکالت ایرانیان در سایر کشورها توسط وکیل رسمی
معرفی بهترین وکیل مهاجرت بین المللی در تهران
بهترین وکیل کیفری تهران
بهترین وکیل ملکی تهران
بهترین وکیل دعاوی پولی و بانکی تهران
بهترین وکیل خانواده تهران
بهترین وکیل دادگاه تجدید نظر
بهترین وکیل اعاده دادرسی و دیوان عالی کشور
بهترین وکیل فرجام خواهی

امتیاز دهید

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *