این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی و افزایش آگاهی مخاطبین عزیز مهر پارسیان بوده و موسسه در حال حاضر خدماتی در این موضوع ارائه نخواهد داد

امروز با بررسی موضوع اخذ اقامت سوئد در خدمت شما همراهان عزیز هستیم.

اخذ اقامت سوئدکشور سوئد واقع در در قسمت شمالی اروپا و شبه جزیره‌ی اسکاندیناوی، با کشورهای نروژ، فنلاند، دانمارک و با خلیج بوتنی و دریای بالتیک همسایه می‌باشد. سوئد از حیث مساحت، چهارمین کشور بزرگ اروپا بوده و جمعیت آن بالغ بر ده میلیون نفر می‌باشد که در حدود 9/7 میلیون از جمعیت این کشور را مردمان بومی و الباقی جمعیت آن را مهاجرین تشکیل می‌دهند. کشور سوئد عضو سازمان‌های بین‌المللی و منطقه‌ای همچون سازمان ملل متحد، سازمان تجارت جهانی، سازمان همکاری و توسعه اقتصادی و  شورای نوردیک، شورای اروپا و نیز اتحادیه اروپا می‌باشد.

شهرهایی که در ناحیه‌ی جنوبی سوئد واقع گردیده‌اند، از نظر آب و هوایی شرایط معتدل‌تر و ایده‌آل‌تری را نسبت به سایر مناطق این کشور دارا بوده و برای افرادی که قصد ادامه‌ی تحصیل در این کشور را داشته باشند، می‌تواند محیط مناسبی باشد.

اقتصاد سوئد توسعه یافته و صادرات محور است. این کشور سرشار از منابع غنی مانند انرژی آبی، سنگ آهن، جنگل داری، مخابرات و غیره نیز می‌باشد. علاوه بر این، کشور سوئد دارای کشاورزی صنعتی پیشرفته هم هست.

  اجرای اسناد خارجی در ایران

مؤسسه حقوقی و داوری بین‌المللی طلیعه عدالت و مهر پارسیان، با مدیریت محمدرضا مهری با توجه به همکاری با برترین وکلا رسمی و موسسات حقوقی مهاجرتی بین‌المللی در کشور سوئد و نیز با حضور کارشناسان ارشد حقوق بین‌الملل، همواره موثق‌ترین اطلاعات پیرامون آخرین قوانین مهاجرتی سوئد را در اختیار مخاطبان خود در سراسر دنیا قرار می‌دهد.

در حال حاضر موسسه حقوقی و داوری بین المللی طلیعه عدالت ومهر پارسیان، یکی از معتبرترین موسسات حقوقی مجاز در زمینه ارایه مشاوره حقوقی جهت اخذ اقامت سوئد بوده و آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان در زمینه اخذ اقامت سوئد و راه‌های مهاجرت به این کشور می‌باشد.

سوالات متداول پیرامون اخذ اقامت سوئد

  • مطمئن‌ترین و برترین راه مهاجرت به سوئد چیست؟
  • شرایط گرفتن وکیل برای مهاجرت به سوئد چه صورت است؟
  • مهاجرت کاری به سوئد چه صورت است؟
  •  آیا برای مهاجرت کاری به سوئد نیاز به داشتن وکیل است؟
  • شرایط اخذ اقامت سوئد چگونه است؟
  • بهترین وکیل مهاجرت به سوئد در ایران کیست؟

افرادی که خواهان مهاجرت به کشور سوئد هستند، می‌توانند به روش‌های مختلف اقدام به مهاجرت نمایند که از جمله این روش‌ها مهاجرت کاری، تحصیلی، سرمایه‌گذاری، ثبت شرکت و ازدواج است که در این مقاله به صورت مختصر و مفید توضیح داده خواهد شد.

مهاجرت کاری به سوئد

متقاضی که قصد مهاجرت از طریق کار به کشور سوئد را داسته باشد، ابتدا باید دعوتنامه کاری ازیک کارفرما در کشور سوئد دریافت نماید. با در دست داشتن دعوتنامه کاری به سفارت مراجعه کرده و درخواست ویزای کار سوئد را می‌دهید. از این طریق می‌توانید اقامت موقت سوئد را برای خود و خانواده خود شامل همسر و فرزندان دریافت نمایید که بعد از گذشت سه تا پنج سال تبدیل به اقامت دایم سوئد خواهد شد.

  دریافت ویزای تحصیلی سوئد

ازدواج در سوئد

ازدواج کردن با یک شخص آلمانییکی از روش‌های اخذ اقامت سوئد، ازدواج با تبعه سوئدی می‌باشد. از نکات مثبت این روش، اخذ اقامت دایم سوئد به محض ازدواج با تبعه سوئدی می‌باشد. چراکه بنا بر قوانین کشور سوئد، ازدواج کردن با هر شخص سوئدی منجر به اخذ اقامت دایم می‌شود. به همین منظور موسسه حقوقی و داوری بین‌المللی طلیعه عدالت و مهر پارسیان با مدیریت محمدرضا مهری در جهت شفاف‌سازی و پاسخگویی به چگونگی اخذ ویزای ازدواج و تمامی مراحل اداری و …. آماده ارائه خدمات حقوقی به شما همراهان محترم می‌باشد.

سرمایهگذاری و ثبت شرکت در سوئد

افرادی که سرمایه مازاد داشته و قصد راه‌اندازی کسب و کار جدید در کشور دیگری را در سر دارند، می‌توانند از طریق سرمایه‌گذاری و ثبت شرکت اقدام به مهاجرت نموده و اقامت کشور مقصد را دریافت نمایند.

ثبت شرکت در سوئد

متقاضیان می‌توانند از طریق ثبت شرکت و اختصاص حداقل سرمایه 50 هزار کرون سوئد، اقامت خود و خانواده خود را دریافت نمایند.
برای شروع پروسه ثبت شرکت، از مهم‌ترین مرحله‌ای که باید طی گردد، می‌توان به مرحله ارایه طرح توجیه اقتصادی اشاره کرد.

به تبع پروسه ثبت شرکت شرایط و مراحلی دارد و رسیدن به نتیجه مورد نظر یعنی اخذ اقامت سوئد خود نیز نیازمند کسب اطلاعات حقوقی و موثق است. موسسه حقوقی و داوری بین‌المللی طلیعه عدالت و مهرپارسیان همراه شما در تمامی مراحل ثبت شرکت سوئد خواهد بود.

سرمایه‌گذاری در سوئد

سرمایه‌گذاری در کشور سوئد نیازمند اختصاص حداقل سرمایه 150 هزار دلار است. در این روش شما به اقامت دایم سوئد دست یافته و برای خانواده خود نیز می‌توانید اقدام نمایید.

  اجرای حکم دادگاه خارجی در ایران

مهاجرت تحصیلی به سوئد

چنانچه شما همراهان محترم هیچ از شرایط فوق که شامل مهاجرت از طریق کار، سرمایه‌گذاری، ثبت شرکت و ازدواج را نداشته باشید، گزینه پیش روی شما مهاجرت تحصیلی به سوئد است. متقاضیان تحصیل در کشور سوئد باید بدانند که تا سال 2011 تحصیل در کشورهای فنلاند، نروژ و سوئد به صورت کاملا رایگان بوده، اما از این پس، سیستم آموزشی این کشور به صورت غیر رایگان و با پرداخت شهریه برای مقاطع مختلف اداره می‌شود.

به طور کلی افرادی پذیرش در مقاطع مختلف در دو ماه ژانویه و سپتامبر صورت می‌گیرد که در ترم ژانویه رشته‌ها محدود و معمولا از طریق دوره زبان مقدور است. شرکت در دوره‌های زبان سوئد مستلزم مدرک زبان یعنی آیلتس 5.5 است.

از جمله رشته‌ های پر طرفدار در سوئد علاوه بر پرستاری، رشته ‌های معماری و طراحی، کسب و کار، فناوری، مهندسی، ادبیات و علوم محیط زیست است.

خدمات موسسه حقوقی و داوری بین‌المللی طلیعه عدالت و مهرپارسیان

موسسه حقوقی و داوری بین‌المللی طلیعه عدالت و مهرپارسیان، با مدیریت محمدرضا مهری و حضور گروه وکلای مهر، با همکاری وکلا و موسسات مهاجرتی بین‌المللی در سراسر دنیا، آماده ارایه مشاوره تخصصی و حقوقی در زمینه مهاجرت به سوئد، تحصیل در سوئد، مهاجرت کاری به سوئد، اخذ اقامت دایم سوئد و دیگر امور مهاجرتی به هموطنان عزیز در سراسر ایران و سایر کشورها می‌باشد. برای اخذ مشاوره تخصصی با کارشناسان ارشد در دپارتمان مهاجرت در تماس باشید.

تلفن‌های تماس ثابت با دفتر موسسه مهر پارسیان

تماس خارج از ساعات اداری و تعطیلات و ارسال پیام از طریق خط تلفن همراه

ارسال پیام از طریق شماره واتس اپ و تلگرام

پس از ارسال پیام شکیبا باشید تا جهت وقت مشاوره حضوری یا آنلاین هماهنگی صورت گیرد
حداکثر ظرف 12 ساعت وقت مشاوره تنظیم و به شما اعلام خواهد شد
دفتر وکالت مهر پارسیان – محمدرضا مهری وکیل پایه یک دادگستری

نشانی دفتر وکالت موسسه مهر پارسیان در تهران

میدان ونک- ابتدای بزرگراه حقانی- خیابان گاندی جنوبی- خیابان چهاردهم- پلاک 14- طبقه 4- واحد 9 و 10

خدمات دفتر وکالت و امور حقوقی بین المللی محمدرضا مهری

مشاوره حقوقی آنلاین با وکلای پایه یک دادگستری در موضوعات تخصصی در همه ساعات شبانه روز
مشاوره حقوقی حضوری با وکیل تخصصی جرایئم اقتصادی
قبول وکالت دادگستری بدون حضور موکل در دفتر وکیل
خدمات وکالت ایرانیان خارج از کشور در ایران
خدمات وکالت ایرانیان در سایر کشورها توسط وکیل رسمی
معرفی بهترین وکیل مهاجرت بین المللی در تهران
بهترین وکیل کیفری تهران
بهترین وکیل ملکی تهران
بهترین وکیل دعاوی پولی و بانکی تهران
بهترین وکیل خانواده تهران
بهترین وکیل دادگاه تجدید نظر
بهترین وکیل اعاده دادرسی و دیوان عالی کشور
بهترین وکیل فرجام خواهی

امتیاز دهید

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *