موضوع بحث کلاهبرداری ویزای شینگن است.

ویزای فوری تضمینی شینگن

کلاهبرداری ویزای شینگنویزای فوری شینگن اما بیش از آنکه یک دروغ سودجویانه باشد یک ترفند تبلیغاتی است.

ترفندی که با استفاده از سرویس ویژه وقت سفارت مراکز انگشت‌نگاری به‌عنوان آپشنی برای تبلیغ خدمات استفاده می‌شود.

در واقع کار خاصی صورت نمی‌گیرد. مراکز وقت سفارت شینگن که دفاتری همچونVISAMETRIC CKGSIR, VFS و BLS را شامل می‌شوند، با دریافت مبالغی خدمات وقت سفارت نزدیک یا فوری ارائه می‌دهند. سرویسی VIP که تنها به دریافت وقت سفارت فوری شینگن منجر می‌شود و روند بررسی پرونده در سفارت هیچگونه تفاوتی با بقیه درخواستهای ویزا ندارد و به ‌هیچ ‌وجه تضمینی برای صدور ویزای شینگن نیست.

چیزی به اسم ویزای شینگن تضمینی و فوری وجود خارجی ندارد.

تنها وقت سفارت فوری آن‌‌ هم در صورتی‌ که دفاتر انگشت‌ نگاری سرویس مدنظر را ارائه دهند در دسترس است که این موضوع هم ربطی به ویزای شینگن تضمینی ندارد.توصیه ما این است که همواره راه صحیح و قانونی را برای دریافت ویزا در پیش بگیرید و فریب تبلیغات سودجویانه‌ عده‌ای فرصت ‌طلب مبنی بر ویزای شینگن تضمینی و ویزای فوری را نخورید.

داشتن رابط در سفارت و نقش افسر پرونده

گاهی توسط بعضی از کارگزاران ویزا ادعا شده که رابطی در سفارت دارند و دارای امتیاز خاصی در فلان سفارت هستند. لازم به ذکر است که؛ هیچ کس نه رابطی در سفارت داشته و نه دارای امتیاز خاصی است.

سیستم ویزا بسیار دقیق بوده و بر مبنای قانون پایه ریزی شده و به نوعی هیچ شخصی جرات رابطه بازی در این سیستم را ندارد و باید تاکید کنیم کسانی که این مورد را عنوان میکنند، دارای تجربه کافی در این حیطه نبوده و میخواهند با این عناوین هر طور شده از موقعیت سوء استفاده کنند و مبالغی را دریافت کنند.

کار در آلمانافرادی که درباره پرونده های ویزا یا اقامت تصمیم گیری می کنند، افسر مهاجرت Immigration Officer نامیده می شوند. این افراد کارمندان اداره مهاجرت هستند، درحقیقت افسر مهاجرت را می توان نماینده اداره مهاجرت دانست که قدرت فراوانی در تصمیم گیری دارد و به موارد متعددی استناد می کند.

در مواردی هم بیان شده که آفیسر سفارت از دوستان آنهاست و یا از این افراد مبالغی دریافت میکند!

باید توجه داشته باشید که افسرهای ویزای در شرایط بسیار دشواری انتخاب می شوند و هیچوقت به طور ثابت در یک سفارت نمی مانند و نکته مهم این است که مشخص نیست پرونده ی شما به کدام آفیسر ارجاع داده خواهد شد.

پرونده ها به صورت رندوم توسط افسرهای مختلف ویزا بررسی میگردد.
پس به طور کل رابطه در سفارت و اخذ ویزای تضمینی وجود ندارد.کلاهبرداری ویزای شینگن

ویزای شنگن بدون اثر انگشت

یکی از مسائلی که هرگز برایم حل نشد “ویزای بدون اثر انگشت” بوده است و هنوز هم بعضی سودجویان با عنوان کاگزار ویزا، از گفتن آن ابایی ندارند. شنیدن جملاتی مانند “با سفیر دوست هستیم، در سفارت آشنا داریم، گارگزار ویزای خارجی داریم، به سفارت رشوه میدهیم و …” به جز توهین به متقاضی ویزا ، معنی دیگری ندارد.

  سرمایه گذاری در مالزی

کلاهبرداری با اخذ ویزای تضمینی شینگن

حتی بعضی از تبلیغ کنندگان این نوع ویزا با اعتماد به نفس نمایشی خیلی شدید، از قابل استعلام بودن آن میگویند، که نوعی دست پیش گرفتن است که متقاضی ویزا برای استعلام گرفتن پس بکشد. بهتر است افرادی که این کار را میکنند خیلی واضح بگویند برچسب ویزا داریم و به جای اصرار بر دریافت از سفارت، بگویند کیفیت آن خیلی خوب است که به هدف خود رسیده باشند و متقاضی ویزا هم فریب نخورده و با آگاهی انتخاب کرده باشد.

البته در این صورت با کمی تحقیق، به دلیل عدم کارآیی، کسی این ویزا را قبول نخواهد کرد.

ویزای شینگن بدون اثر انگشت اصلا وجود ندارد.

سالها پیش عده ای فرصت طلب با دریافت مبالغ بالا، جهت انگشت نگاری شخص دیگری را به جای متقاضی ویزا، به سفارت میفرستادند که سفارت ها متوجه این قضیه شده اند و برای همین هم عکس با شرایط مخصوص میخواهند و با دقت عکس را با چهره مطابقت میدهند و حتی گاهی آثار بیومتریک دیگر را با پاسپورت مطابقت میدهند.

بعد از سختگیری سفارتخانه ها و پیمان شینگن، قانون دوبلین، سیستم یوروداک و سیستم ویز، ویزای بدون اثر انگشت غیر ممکن و کاملا کلاهبرداری است.

شرایط ورود ایرانیان به فرانسه

شرایط اخذ ویزای بازنشستگی فرانسهسایت رسمی سفارت فرانسه تعیین گروه‌های جدید مسافران مجاز به ورود به خاک فرانسه از مبدأ ایران علیرغم بسته بودن مرزها (۱۸/۰۹/۲۰۲۰) را اعلام کرد.

فهرست کامل مسافران پذیرفته‌شده از این تاریخ به شرح زیر است:

تبعه‌ی دارای ملیت فرانسوی، و نیز همسر و فرزندانش؛

تبعه‌ی اتحادیه‌ی اروپایی یا اتباع آندورا، بریتانیا، ایسلند، لیختن‌اشتاین، موناکو، نروژ، سوئیس، سن‌مارن و واتیکان، که محل اقامت اصلی‌شان فرانسه است یا با عبور ترانزیت از فرانسه، به کشوری که تبعه یا مقیمش هستند می‌رسند،

و نیز همسر و فرزندانشان؛

تبعه‌ی کشور ثالث، دارنده‌ی کارت اقامت یا روادید بلندمدت فرانسوی یا اروپاییِ معتبر که محل اقامت اصلی‌اش فرانسه باشد یا با عبور ترانزیت از فرانسه، به خانه‌اش در یکی از کشورهای اتحادیه‌ی اروپا یا نظیر آن برسد؛

  وکیل ملک ایرانیان خارج از کشور

تبعه‌ی کشور ثالث که کمتر از ۲۴ ساعت در عبور ترانزیت از محدوده‌ی بین‌المللی بوده باشد؛

دارنده‌ی گذرنامه‌های دولتی (خدمت، سیاسی)؛

تبعه‌ی خارجی که مأموریتش را به عنوان «عضو هیأت نمایندگی رسمی» یا «پرسنل نمایندگی سیاسی یا کنسولی»، یا به عنوان عضو سازمان بین‌المللی که مقر یا دفترش در فرانسه است آغاز می‌کند، و نیز همسر و فرزندانشان که ذیل حکم مأموریت صادره ازسوی دولت تابعه در فرانسه اقامت دارند؛

کادر حرفه‌ای بهداشت و درمان خارجی که به مبارزه با کووید-۱۹ یاری می‌رساند یا به عنوان کارآموز وابسته استخدام شده است؛

خدمه‌ی پروازی یا پرسنل خارجی که در پروازهای مسافری و باری مشغول به کارند، یا به عنوان سرنشین عادی سفر می‌کنند تا در مبدأ حرکتشان مستقر شوند؛

تبعه‌ی خارجی که حمل و نقل بین‌المللی کالاها را برعهده دارد؛

حمل و نقل بین‌المللی کالادانشجوی دارنده‌ی روادید بلندمدت یا روادید کوتاه‌مدت برای تحصیلات یا کارآموزی (به جز روادید کوتاه‌مدت برای گذراندن کنکور ورودی)، یا دانشجویی که برای مدت کمتر از ۹۰ روز از مبدأ کشوری معاف از روادید کوتاه‌مدت می‌آید، یا دانش‌آموز زیر سن قانونی که مدرک محل اقامت در فرانسه ارائه دهد؛

استاد یا پژوهشگر استخدامی یا مدعو ازسوی یک مرکز آموزشی یا پژوهشکده‌ی فرانسوی که با هدف تحقیق و تدریس سفر می‌کند؛

تبعه‌ی کشور ثالث دارنده‌ی روادید بلندمدت «پاسپورت استعدادیابی» یا روادید بلندمدت «حقوق‌بگیر مأمور به خدمت ICT» و نیز همسر و فرزندانش؛

تبعه‌ی خارجی که به‌منظور برخورداری از مراقبت‌های بهداشتی در مراکز بیمارستانی دولتی و خصوصی به فرانسه می‌آید.

مسافرانی که به یکی از گروه‌های فوق‌الذکر تعلق دارند می‌توانند با همراه‌داشتن گواهی جابجایی بین‌المللی و مدارک دال بر تعلق به یکی از دسته‌های مذکور (و نیز، در صورت اقتضا، روادید) وارد خاک فرانسه شوند. انجام هیچ رویه‌ی دیگری لازم نیست.»

کلاهبرداری ویزای شینگن

اسکالرشیپ های دانشگاه تورنتو کانادا:

دانشگاه تورنتو کانادا یکی از بهترین دانشگاه های کانادا است و هر ساله اسکالرشیپ های خوبی به دانشجوهای برتر بین المللی میده. این دانشگاه در سال 2018، رنک 37 ام رو به خودش اختصاص داده و همیشه جزو 50 دانشگاه برتر جهان بوده.

دانشگاه تورنتو تقریبا جزو دانشگاه های گران به حساب می آید. برای دوره کارشناسی، ارشد و دکترا حدودا باید 50 هزار دلار پرداخت کنید. اما راه هایی برای کاهش هزینه وجود داره.

اسکالرشیپ دانشگاه تورنتو برای مقطع کارشناسی:

این دانشگاه از جمله دانشگاه هایی است که اسکالرشیپ های فولی فاند میده. یعنی شهریه و هزینه های زندگی پرداخت میشه.

اسکالرشیپ دانشگاه تورنتو برای رشته های مهندسی

تحصیل در کاناداحدود 17 نفر دانشجو در این اسکالرشیپ پذیرفته می شوند. دانشجوهای مهندسی از سرتاسر جهان می توانند اپلای کنند. فرم اپلیکیشن جداگانه ای وجود نداره و فقط باید پذیرش بگیرید. مقدار کمک هزینه هم 20 هزار دلار برای چهارساله.

  اجرای اسناد خارجی در ایران

برنامه اسکالرشیپ لستر بی: کمک هزینه شامل شهریه، کتاب، هزینه های اضافی، و کمک هزینه اقامت است. 37 دانشجو در این اسکالرشیپ پذیرفته می شوند. این اسکالرشیپ مخصوص دانشجوهای کارشناسیه. باید تا تاریخ 30 نوامبر از طرف مدرسه معرفی بشوید. فرم پذیرش رو پر کنید و بعد فرم جداگانه ای برای اسکالرشیپ وجود داره.

اسکالرشیپ دانشگاه تورنتو برای تحصیلات تکمیلی:

برای مقطع ارشد و دکترا اسکالرشیپ های مختلفی وجود داره. کمک هزینه 50 هزار دلار یا 40 هزار دلار متفاوته.

برای اپلای به مدرک زبان، تکمیل فرم پذیرش، مقاله و پروپوزال، و انگیزه نامه احتیاج دارید. مدارک مورد نیاز هر مقطع و هر رشته متفاوته. بهتره لینک هر اسکالرشیپ رو جدا نگاه کنید.

منبع:

University of Toronto Scholarships 2020

چگونه هزینه‌های دلاری اپلای را کاهش بدهیم؟

هزینه مشاوره تلفنیبا افزایش قابل توجه نرخ ارز، موجی از نگرانی برای دانشجویان و دانش آموختگان ایرانی متقاضی پذیرش در دانشگاه‌های خارج از کشور مشاهده می‌شود. اما چطور می‌توانیم با حداقل هزینه‌ها “اپلای موفق” داشته باشیم؟

تعداد دانشگاه‌هایی را که می‌خواهید برای آن‌ها اپلای کنید، کاهش دهید.

به جای اپلای کور به چندین دانشگاه، به چند دانشگاه با احتمال پذیرش بالاتر اپلای کنید. مکاتبه مداوم و مطالعه نتایج پذیرش پیشینیان و مشورت در گروه‌ها (لینک گروه تایم تو تاک) چشمان شما را تیزتر خواهد کرد. برای مثال به جای ده دانشگاه برای پنج دانشگاه اپلای می‌کنید و در این راستا قاعده 20-60-20 را رعایت می‌کنید (یعنی بیست درصد دانشگاه های بالاتر از سطح انتظار و بیست درصد ضعیف زیر سطح انتظار و شصت در صد در سطح انتظار).

ریپورت‌های تافل و جی آر ای رایگان را با اپلای کور نسوزانید.

ابتدا دانشگاه هایی را که از اپلای به آن‌ها مطمئن هستید، انتخاب کنید و سپس در ریپورت رایگان چهار دانشگاه استفاده کنید. همچنین بسیاری از دانشگاه‌ها با مکاتبه حاضر می‌شوند فایل پی دی اف ریپورت آزمون را علی الحساب بپذیرند. پس به جای پرداخت و خرج سریع، با مکاتبه با ادمیشن آفیس از ایشان بخواهید ریپورت رسمی را بعدا ارسال کنید.

کلاهبرداری ویزای شینگن

فراموش نکنید هزینه هر ریپورت تافل به علاوه‌ جی آر ای تقریبا 50 دلار است.

اگر نیاز به ارسال فیزیکی کارنامه یا مدارک است، از دانشگاه مقصد تقاضای کنید که مدارک مورد نظر را بعد از ادمیشن به صورت پستی ارسال کنید.

برای پرداخت اپلیکیشن فی اگر واقعا توان پرداخت ندارید از دانشگاه‌ها بخواهید که هزینه را پس از ادمیشن پرداخت کنید یا بکلی ویو کنند.

  اجرای حکم دادگاه خارجی در ایران

در صورت دریافت پذیرش، از دانشگاه مقصد بخواهید ابتدا آن را برایتان اسکن کنند و سپس از طریق پست عادی برایتان بفرستند.

همچنین برخی سایت‌های واسطه با هزینه‌ای کم‌تر، آن نامه‌ها را دسته جمعی دریافت می‌کنند و به شما می‌رسانند.

شما با داشتن نامه‌ی اسکن شده نیز قادر خواهید بود که بخش زیادی از کارهای سفارت را پیش ببرید.

برای مثال سفارت‌های آمریکا در حال حاضر و به دلیل شرایط پاندمیک، نامه i20 را به صورت الکترونیکی نیز قبول می‌کنند.

 با رعایت نکات بالا، هزینه اپلای شما بسیار کاهش خواهد یافت.

شکایت از کلاهبرداری با اخذ ویزای تضمینی شینگن

در صورتی که تضمین کننده صدور ویزای شینگن آژانس هواپیمایی دارای مجوز باشد امکان طرح شکایت در اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری استان محل وقوع به موضوع رسیدگی خواهد کرد.

اگر آژانس فاقد مجوز باشد تحت عنوان کلاهبرداری امکان شکایت در دادسرای محل وقوع جرم وجود دارد.

برای شکایت از موسسات حقوقی و شرکتهایی که خارج از ایران فعالیت می کنند دادسرای امور بین الملل تهران صلاحیت رسیدگی دارد.

تلفن‌های تماس ثابت با دفتر موسسه مهر پارسیان

تماس خارج از ساعات اداری و تعطیلات و ارسال پیام از طریق خط تلفن همراه

ارسال پیام از طریق شماره واتس اپ و تلگرام

پس از ارسال پیام شکیبا باشید تا جهت وقت مشاوره حضوری یا آنلاین هماهنگی صورت گیرد
حداکثر ظرف 12 ساعت وقت مشاوره تنظیم و به شما اعلام خواهد شد
دفتر وکالت مهر پارسیان – محمدرضا مهری وکیل پایه یک دادگستری

نشانی دفتر وکالت موسسه مهر پارسیان در تهران

میدان ونک- ابتدای بزرگراه حقانی- خیابان گاندی جنوبی- خیابان چهاردهم- پلاک 14- طبقه 4- واحد 9 و 10

خدمات دفتر وکالت و امور حقوقی بین المللی محمدرضا مهری

مشاوره حقوقی آنلاین با وکلای پایه یک دادگستری در موضوعات تخصصی در همه ساعات شبانه روز
مشاوره حقوقی حضوری با وکیل تخصصی جرایئم اقتصادی
قبول وکالت دادگستری بدون حضور موکل در دفتر وکیل
خدمات وکالت ایرانیان خارج از کشور در ایران
خدمات وکالت ایرانیان در سایر کشورها توسط وکیل رسمی
معرفی بهترین وکیل مهاجرت بین المللی در تهران
بهترین وکیل کیفری تهران
بهترین وکیل ملکی تهران
بهترین وکیل دعاوی پولی و بانکی تهران
بهترین وکیل خانواده تهران
بهترین وکیل دادگاه تجدید نظر
بهترین وکیل اعاده دادرسی و دیوان عالی کشور
بهترین وکیل فرجام خواهی

5/5 - (30 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *