امروز با موضوع وکیل مهاجرت کاری کانادا همراهتان هستیم.

وکیل مهاجرت کاری کانادامهاجرت این روز ها با توجه به وضعیت اقتصاد به وجود امده دغدغه ای است که همه ما به ان فکر میکنیم و سوالات زیادی درباره این موضوع توی سر ما میچرخه

سوالاتی مثل:
از چه طریقی مهاجرت انجام بدهیم بهتره؟
ایا بعد از مهاجرت کار پیدا میکنم؟
اگر برم و بعدش نتونم پول در بیارم چی؟
و کلی سوالات دیگری که برای همه ی ما وجود دارد.

کشوری که این روز ها مقصد خیلی از ایرانیان هست برای مهاجرت و به طرق مختلف به ان مهاجرت میکنند کشور کانادا هست.
کشور کانادا این روزا از پیشرفت در زمینه اقتصادی خوبی برخوردار است و برای همین مهاجران زیادی به این کشور روی اورده اند.

امروز ما به همراه وکیل مهاجرت کاری کاندا میخواهیم راه ها و راهکار های قانونی ای که برای مهاجرت کاری به کانادا وجود دارد را برای شما شرح بدهیم و از مزایای مشاوره با وکیل مهاجرتی در این راه پر پیچ و خم و خطرناک را بگوییم.

پس تا اخر این مقاله با ما و وکیل مهاجرت کاری ترکیه همراه باشین.
در ابتدا در مورد مهاجرت کاری میخواهیم بیشتر برای شما توضیح بدهیم.
وکیل مهاجرت کاری کانادا

مهاجرت و ویزای کاری چیست؟

یکی از راه هایی که مهاجرت و اقامت در کشورهای مختلف را از این طریق میتوان انجام داد ویزای کاری می باشد. زمانی شما اجازه کار در کشور های دیگر را دارید که ابتدا ویزای کاری آن کشور را اخذ کنید. شاید تا بحال برای شما این سوال پیش آمده باشد که مهاجرت و ویزای کاری چیست و چند نوع است؟

  اخذ اقامت کانادا از طریق خرید ملک

مهاجرت و اخذ ویزای کاری دارای انواعی هست و هر کدام از ان ها دارای ویژگی های مختلفی هستند که وکیل مهاجرت کاری درباره انواع ویزای کاری بیشتر برای ما توضیح میدهند:

اسکیل ورکر

مهاجرت متخصص به کانادااین روش مهاجرت کاری به‌نوعی دارای سیستم امتیازبندی بر اساس یک سری معیارهای متقاضیان انجام می‌شود. روش اسکیل ورکر زیرمجموعه سیستم مهاجرتی اکسپرس انتری بوده و عموماً برای یافتن کار در کانادا برگزار می‌شود.

در این روش که زیر نظر کارفرمایان ماهر و دولت کانادا در حال برگزاری است، موقعیت‌های شغلی موردنیاز در استان‌های مختلف کانادا و همچنین ظرفیت پذیرش آن‌ها اعلام می‌گردد و از میان متقاضیان مهاجرت به این کشور بر اساس مهارت‌ و تخصصی‌هایی که دارند، متقاضیان با امتیازات بیشتر پذیرش‌شده و برای آن‌ها دعوت‌نامه کاری ارسال می‌شود.

سابقه کاری مناسب و مرتبط با مشاغل، سن مناسب، میزان تحصیلات مرتبط، سطح زبان (داشتن مدرک زبان الزامی است) و مواردی چون تمکن مالی، سابقه حضور و یا کار قبلی در کانادا و…. از فاکتورهای مؤثر در  این سیستم امتیازبندی هستند. البته باید در نظر داشته باشید که همواره افرادی که بالاتر از ما باشند وجود دارد؛ بنابراین ریسک این روش کمی بالاست.
وکیل مهاجرت کاری کانادا

جاب سیکر

جاب سیکر روش و یا درواقع نوعی ویزای کاری است که فرد با داشتن آن می‌تواند به کشور موردنظر خود در اتحادیه اروپا سفر کند. مدت‌زمان این ویزا شش ماه بوده و تمامی هزینه‌های سفر و اقامت با متقاضی است. در این مدت وی می‎بایست به دنبال موقعیت شغلی متناسب با شرایط و مهارت‌های خود بگردد.

در صورت یافتن کارفرمای خارجی با وی قرارداد بسته و نوع ویزا را به ویزای کاری تغییر دهد. اگر در مدت این شش ماه فرد موفق به یافتن موقعیت شغلی نشود، می‌بایست به کشور مقصد بازگردد؛ این ویزا قابل تمدید نیست. معروف‌ترین ویزای جاب سیکر مربوط به کشور آلمان است.

  اخذ ویزای اکسپرس اینتری کانادا

جاب آفر

جاب آفر کانادابهترین و مطمئن‌ترین روش مهاجرت کاری جاب آفر است؛ زیرا در این روش، وکلای مهاجرتی بر اساس میزان مهارت و تخصص فرد (بر اساس رزومه ارسالی) جستجوهای لازم را در کشور موردنظر انجام می‌دهند و برای وی موقعیت شغلی از کارفرمای خارجی دریافت می‌کنند.

متقاضی مهاجرت می‌تواند با بررسی شرح وظایف شغل موردنظر و همچنین حقوق و مزایای آن، در صورت تمایل با کارفرما گفت‌وگو داشته و اگر به توافق رسیدند، قرارداد ببندد. بستن قرارداد از طرف وکیل با کارفرما به‌صورت حضوری انجام می‌شود.

پس از عقد قرارداد، از طریق نامه تائیدیه پیشنهاد شغلی از طرف کارفرمای خارجی (جاب آفر) که با تائید وزارت کار کشور مقصد مهر و امضا می‌گردد، متقاضی می‌تواند از داخل ایران برای دریافت ویزای کاری از طریق سفارت اقدام نماید. شرایط مهاجرت کاری نیز در ادامه موردبررسی قرار خواهد گرفت.
وکیل مهاجرت کاری کانادا

مزایای اخذ ویزای کاری

از مهم ترین مزایای ویزای کاری امکان اخذ اقامت دائم از طریق آن می باشد. زمانی که شما مدت مشخصی در یک کشور به کار مشغول می شوید می توانید برای اقامت دائم به اداره مهاجرت آن کشور درخواست بدهید.

یکی دیگر از مزایای مهم داشتن درآمد در ابتدای ورود به کشور مقصد می باشد. بدین ترتیب شما با آرامش خاطر بیشتری به کشور مورد نظر مهاجرت کنید.

مزیت سوم و بسیار مهم ویزای مورد نظر این است که در مدت کوتاهی امکان همراهی خانواده تان وجود دارد. بدین ترتیب در مدت زمانی چند ماهه می توانید برای اعضای خانواده اقامت دریافت کنید.
وکیل مهاجرت کاری کانادا

  بهترین وکیل مهاجرت به ونکوور

مدارک مورد نیاز ویزای کاری

به طور کلی نمیتوان مدارک لازم برای مهاجرت را به صورت مطلق اعلام کرد چون در کشور های مختلف بسته به قوانین ان کشور مدارک مورد نیاز برای مهاجرت و گرفتن ویزای کاری مختف است اما بعضی از مدارکی که برای مهاجرت کاری در تمامی کشور ها مشترک است را برای شما قرار میدهیم:

  • رزرو بلیت
  • ترجمه رسمی مدارک تحصیلی
  • دعوت نامه
  • مدارک سوابق کاری
  • و …

مزایای مشاوره و همکاری داشتن با یک وکیل مهاجرت

وکیل مهاجرت به کاناداشمـا متقاضیان می توانید در ابتدا به صورت کلی با تمام راهکار های مهاجرتی کشور مورد نظر آشنا شوید و در این راستا اقدام به مشورت با وکیل مهاجرتی نمایید و در خواست راهنمایی از آنان داشته باشد تا بتوانید تمامی پروسه مهاجرت خود را از طرف یک وکیل مهاجرت پیگیری نمایید.

شما می توانید در مشاوره با وکیل مهاجرت از قوانین کشورهای متعدد اطلاعات کامل را کسب نمایید. چرا که کسب اطلاعات دقیق از کشورهای مورد نظر امری ضروری و پر اهمیت می باشد. به طور مثال دانستن هزینه های زندگی و شرایط تحصیل و کار در کشور مورد نظر مهم می باشد و شما متقاضیان می توانید بر اساس اطلاعات به دست آمده انتخاب درستی در مهاجرت اخذ نمایید.

موسسه حقوقی مهاجرتی مهر پارسیان با همراه داشتن وکلای متخصص در تمامی زمینه ها مهاجرتی میتواند ان ارامش ذهنی و خیال راحتی که در راه مهاجرت به ان احتیاج دارید را با یک جلسه مشاوره برای شما دوستان عزیز به ارمغان بیاورد.

 

وکیل مهاجرت کاری کانادا وکیل مهاجرت کاری کانادا وکیل مهاجرت کاری کانادا وکیل مهاجرت کاری کانادا وکیل مهاجرت کاری کانادا وکیل مهاجرت کاری کانادا وکیل مهاجرت کاری کانادا وکیل مهاجرت کاری کانادا وکیل مهاجرت کاری کانادا وکیل مهاجرت کاری کانادا

تلفن‌های تماس ثابت با دفتر موسسه مهر پارسیان

تماس خارج از ساعات اداری و تعطیلات و ارسال پیام از طریق خط تلفن همراه

ارسال پیام از طریق شماره واتس اپ و تلگرام

پس از ارسال پیام شکیبا باشید تا جهت وقت مشاوره حضوری یا آنلاین هماهنگی صورت گیرد
حداکثر ظرف 12 ساعت وقت مشاوره تنظیم و به شما اعلام خواهد شد
دفتر وکالت مهر پارسیان – محمدرضا مهری وکیل پایه یک دادگستری

نشانی دفتر وکالت موسسه مهر پارسیان در تهران

میدان ونک- ابتدای بزرگراه حقانی- خیابان گاندی جنوبی- خیابان چهاردهم- پلاک 14- طبقه 4- واحد 9 و 10

خدمات دفتر وکالت و امور حقوقی بین المللی محمدرضا مهری

مشاوره حقوقی آنلاین با وکلای پایه یک دادگستری در موضوعات تخصصی در همه ساعات شبانه روز
انجام مشاوره حقوقی حضوری با وکیل تخصصی جرایئم اقتصادی
قبول وکالت دادگستری بدون حضور موکل در دفتر وکیل
خدمات وکالت ایرانیان خارج از کشور در ایران
وکالت ایرانیان در سایر کشورها توسط وکیل رسمی
معرفی بهترین وکیل حقوق بین المللی در تهران
بهترین وکیل کیفری تهران
وکیل ملکی تهران
بهترین وکیل دعاوی پولی و بانکی تهران
وکیل خانواده تهران
بهترین وکیل دادگاه تجدید نظر
وکیل اعاده دادرسی و دیوان عالی کشور
بهترین وکیل فرجام خواهی

5/5 - (34 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *