این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی و افزایش آگاهی مخاطبین عزیز مهر پارسیان بوده و موسسه در حال حاضر خدماتی در این موضوع ارائه نخواهد داد

با موضوع خرید پاسپورت دوم همراه شما عزیزان هستیم.

خرید پاسپورت دومهمانطور که مطالب پیشین بدان اشاره شد، کشورهای مختلف در سراسر دنیا با اهدافی همچون جذب سرمایه، رشد جمعیت و غیره برنامه‌های ویژه مهاجرتی ارایه می‌دهند. در این میان 30 کشور هستند که از طریق خرید ملک اقامت و سپس پاسپورت و یا به طور مستقیم پاسپورت اعطا می‌کنند.

در مطلب پیشین با عنوان «اخذ پاسپورت دوم از طریق خرید ملک» (لینک داده شود) به 15 کشور اشاره شده است. در مطلب پیش رو به ادامه‌ کشورها پرداخته خواهد شد.

موسسه حقوقی و داوری بین‌المللی طلیعه عدالت و مهرپارسیان با مدیریت محمدرضا مهری، به واسطه حضور کارشناسان مهاجرتی مجرب حقوق بین‌الملل خصوصی و حقوق تجارت بین‌الملل، همگام با اخرین تغییرات در قوانین کشورها، موثق‌ترین اطلاعات حقوقی و تخصصی در زمینه مهاجرت را در اختیار هموطنان عزیز ایرانی قرار می‌دهد.

برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره تخصصی با کارشناسان ارشد ما در دپارتمان مهاجرت و حقوق بین‌الملل تماس حاصل کرده و ضمن دریافت مشاوره ابتدایی جهت تعیین وقت مشاوره تخصصی اقدام نمایید.

سوالات متداول پیرامون خرید پاسپورت دوم

  • چه کشورهایی پاسپورت دوم اعطا می‌کنند؟
  • چه شرایطی برای خرید پاسپورت دوم وجود دارد؟
  • آیا می‌توان از طریق خرید ملک، پاسپورت دوم را اخذ نمود؟
  • کدام کشورها از طریق خرید ملک پاسپورت دوم اعطا می‌نمایند؟
  • بهترین کشور برای خرید پاسپورت دوم ضمن خرید ملک کدام است؟
  • چه مبلغی برای خرید پاسپورت دوم لازم است؟
  • قوانین خرید پاسپورت ترکیه به چه صورت تسهیل گردیده است؟
  • بهترین وکیل خرید پاسپورت دوم در تهران چه کسی می‌باشد؟

15 کشور که از طریق خرید ملک اقامت و پاسپورت اعطا می‌نماید:

آنتیگوا بارا بودا

سرمایه‌گذاری در بخش املاک این کشور به ارزش حداقل حداقل 400 هزار دلار، امکان اخذ پاسپورت و شهروندی کشور آنتیگوا بارا بودا را برای شما فراهم می‌آورد.

آندورا

هر شهروند غیراروپایی تنها با پرداخت 475 هزار دلار برای خرید ملک، اقامت دایم این کشور را دریافت می‌نمایید. اما با این اقامت نمی‌توانید به راحتی و بدون نیاز به ویزا به کشورهایی اروپایی سفر نمایید. به علاوه که اقامت به مدت 20 سال در این کشور برای دریافت پاسپورت ضروری است.

باهاماس

اخذ اقامت باهاماس منوط به اختصاص 500 هزار دلار در بخش املاک این کشور می‌باشد. باهاماس بعد از 10 سال اقامت در این کشور، پاسپورت اعطا می‌نماید.

آمریکا

مهاجرت ایرانیان به آمریکاآمریکا نیز جزو کشورهایی می‌باشد که با خرید ملک به ارزش حداقل حداقل 500 هزار دلار به شما اقامت اعطا می‌کند.

موریس

کشور زیبا و جزیره‌ای موریس امکان دریافت اقامت دایم با خرید ملک به ارزش حداقل حداقل 500 هزار دلار و نیز دریافت پاسپورت بعد از 2 سال اقامت در این کشور را به اتباع خارجی داده است.

مونته نگرو

کشور مونته نگرو شهروندی این کشور را به سرمایه‌گذارانی که ملکی به ارزش حداقل حداقل 595 هزار دلار خریداری نمایند اعطا می‌کند.

ایرلند

کشور ایرلند از ان دست کشورهایی است که با خرید ملک به متقاضیان غیراروپایی، اقامت دایم اعطا می‌نماید. ارزش حداقل ملک می‌بایست به ارزش حداقل 595 هزار دلار باشد. دارندگان اقامت دایم ایرلند، در صورت سکونت به مدت 5 سال در این کشور، پاسپورت ایرلند را اخذ می‌نمایند.

اسپانیا

اقامت کشور اسپانیا ، وکیل مهاجرت به اسپانیاشهروندان غیراروپایی به منظور بهره‌مندی از مزایای اقامت در یک کشور اروپایی می‌توانند ملکی به ارزش حداقل حداقل 595 هزار دلار خریداری کرده و اقامت این کشور را به دست آورند.

پرتغال

کشور پرتغال یکی از کشورهای همسایه‌ی کشور اسپانیا نبز از این مقوله مستثنا نبوده و با خرید ملک به ارزش حداقل حداقل 595 هزار دلار به شما اقامت و بعد از 6 سال اقامت پاسپورت اعطا می‌گردد.

بلغارستان

کشور بلغارستان همچون اسپانیا و پرتغال خرید ملک به ارزش حداقل 595 هزار دلار را ملاک اعطای اقامت به شهروندان غیراروپایی می‌داند. اقامت به  مدت 5 سال در این کشور، معیاری برای دریافت پاسپورت بلغارستان می‌باشد.

سوئیس

مرکز جذب سرمایه‌گذاران میلیاردر از سراسر دنیا، کشور سوئیس پیشنهاد ویژه‌ای را به مخاطبان طبیعت دوست خود داده است. خرید ملک به ارزش حداقل 1 میلیون دلار، شما را به اقامت سوئیس نزدیک می‌سازد. اقامت به مدت 12 سال در سوئیس نیز از پیش شرط‌‌های درخواست پاسپورت این کشور است.

مالتا

به دنبال زندگی در کشوری با آب و هوای مدیترانه‌ای و با استانداردهای اروپایی هستید؟ کشور مالتا واقع در جنوب ایتالیا، علاوه بر برنامه‌های اقامت از طریق سرمایه‌گذاری و برنامه اقامتی-مالیاتی، امکان اخذ اقامت از طریق خرید ملک با پرداخت 1.1 میلیون دلار را برای تابعان خارجی فراهم آورده است. در دو برنامه‌ی مذکور تنها اقامت به شما اعطا شده که خود مزایای بی نظیری به همراه دارد، اما خرید ملک پاسپورت یک کشور اروپایی و حوزه شنگن را در طول مدت 12 ماه برای شما به دنبال خواهد داشت.

موناکو

کشور کوچک موناکو خرید ملک برای خارجیان را مجاز کرده و بدین واسطه به خریداران ملک به ارزش حداقل حداقل 1.2 میلیون دلار اقامت اعطا می‌نماید. برای اخذ پاسپورت موناکو سکونت و اقامت به مدت 10 در این کشور ضروری است.

ایتالیا

همه چیز در مورد ایتالیااگرچه کشور ایتالیا، به طور کلی از طریق خرید ملک اقامت اعطا نمی‌کند، اما در صورت سرمایه‌گذاری به ارزش حداقل 1.2 میلیون دلار در املاک با منافع عمومی ممکن است شما را واجد شرایط برای دریافت اقامت ایتالیا سازد.

قبرس

قبرس با دو بعد اروپایی و آسیایی، یکی از گرانترین برنامه‌های اقامتی دنیا را ارایه می‌دهد. خرید ملک به ارزش حداقل حداقل 2.4 میلیون دلار اخذ پاسپورت دوم شما را تضمین خواهد کرد.

ترکیه

خرید پاسپورت ترکیه یکی از برنامه‌های دولت این کشور برای جذب سرمایه می‌باشد. خرید ملک در ترکیه اقامت این کشور را برای شما به همراه دارد؛ اما خرید پاسپورت ترکیه (لینک شود به مقاله با موضوع خرید پاسپورت ترکیه) با امکان سفر به بیش از 114 کشور بدون نیاز به ویزا منوط به خرید ملک به ارزش حداقل 1 میلیون دلار آمریکا بوده است. در پی تغییرات در سیاست‌های کشور ترکیه، روند مهاجرت تسهیل شده و شما تنها با خرید ملک به ارزش حداقل 250 هزار دلار آمریکا، پاسپورت دوم خود از کشور ترکیه را اخذ خواهید نمود.

در میان همه‌ی این کشورها که به طور مختصر به شما معرفی شد، کشور مالتا و ترکیه بهترین مقصد برای شما خواهد بود. چراکه میزان هزینه پرداختی شما کمتر اما مزایای آن نسبت به سایر کشورها بیشتر خواهد بود.

خدمات موسسه حقوقی و داوری بین‌المللی طلیعه عدالت و مهرپارسیان

موسسه حقوقی و داوری بین المللی طلیعه عدالت و مهر پارسیان، با مدیریت محمدرضا مهری وکیل پایه یک دادگستری و فارغالتحصیل از آمریکا، با حضور گروه وکلای مهر، برترین خدمات تخصصی و حقوقی را به شما ارایه می‌دهد. همکاری با وکلا و موسسات حقوقی و مهاجرتی بین‌المللی معتبر در کشور ترکیه، موسسه مهرپارسیان را به یکی از معتبرترین و تخصصی‌ترین موسسات حقوقی در ایران در ارایه مشاوره حقوقی مهاجرت به مالتا، خرید پاسپورت دوم، اخذ اقامت و دیگر امور مهاجرتی مبدل کرده است. جهت تعیین وقت مشاوره آنلاین و مشاوره حضوری، با کارشناسان مهاجرتی ما تماس حاصل نمایید.

تلفن‌های تماس ثابت با دفتر موسسه مهر پارسیان

تماس خارج از ساعات اداری و تعطیلات و ارسال پیام از طریق خط تلفن همراه

ارسال پیام از طریق شماره واتس اپ و تلگرام

پس از ارسال پیام شکیبا باشید تا جهت وقت مشاوره حضوری یا آنلاین هماهنگی صورت گیرد
حداکثر ظرف 12 ساعت وقت مشاوره تنظیم و به شما اعلام خواهد شد
دفتر وکالت مهر پارسیان – محمدرضا مهری وکیل پایه یک دادگستری

نشانی دفتر وکالت موسسه مهر پارسیان در تهران

میدان ونک- ابتدای بزرگراه حقانی- خیابان گاندی جنوبی- خیابان چهاردهم- پلاک 14- طبقه 4- واحد 9 و 10

خدمات دفتر وکالت و امور حقوقی بین المللی محمدرضا مهری

مشاوره حقوقی آنلاین با وکلای پایه یک دادگستری در موضوعات تخصصی در همه ساعات شبانه روز
مشاوره حقوقی حضوری با وکیل تخصصی جرایئم اقتصادی
قبول وکالت دادگستری بدون حضور موکل در دفتر وکیل
خدمات وکالت ایرانیان خارج از کشور در ایران
خدمات وکالت ایرانیان در سایر کشورها توسط وکیل رسمی
معرفی بهترین وکیل مهاجرت بین المللی در تهران
بهترین وکیل کیفری تهران
بهترین وکیل ملکی تهران
بهترین وکیل دعاوی پولی و بانکی تهران
بهترین وکیل خانواده تهران
بهترین وکیل دادگاه تجدید نظر
بهترین وکیل اعاده دادرسی و دیوان عالی کشور
بهترین وکیل فرجام خواهی

امتیاز دهید
  اجرای اسناد خارجی در ایران

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *