مهاجرت از طریق سرمایه‌گذاری

سرمایه‌گذاری خارجی به معنای جریان سرمایه از کشوری به کشور دیگر با اهدافی همچون رشد اقتصادی کشور مقصد، توسعه کسب و کار موجود در کشور مبدا در سطح جهانی و در سال‌های اخیر اخذ اقامت در کشور مقصد و بهره‌مندی از مزایای آن می‌باشد.

سرمایه‌گذاری را هم می‌توان به عنوان یکی از علل تشدید‌کننده و هم از نتایج و تاثرات پدیده‌ی جهانی شدن دانست. در سال‌های اخیر، کشورهای مختلف در سراسر دنیا و با هر سطح اقتصادی به منظور جذب سرمایه‌های خارجی در کشور خود، شرایطی را همچون مالیات پایین، اعطای اقامت موقت و دایم، اعطای شهروندی، اعطای ویزاهای طلایی و دیگر امتیازها برای ترغیب سرمایه‌گذاران خارجی فراهم آورده‌اند.

به دنبال بهترین کشور برای سرمایه‌گذاری هستید؟ به دنبال سرمایه‌گذاری با حداقل هزینه‌ها هستید؟ سرمایه‌گذاری در کشوری با بیشترین مزایا برای شما اهمیت دارد؟ شهرت کشور مقصد و زمان رسیدگی به پرونده اقامتی از اولویت‌های شما در مسیر مهاجرت از طریق سرمایه‌گذاری می‌باشد؟ به دنبال همراهی وکیلی قابل اعتماد در این مسیر هستید؟ موسسه حقوقی و داوری بین‌المللی طلیعه عدالت و مهرپارسیان با مدیریت محمدرضا مهری با همکاری وکلا و موسسات حقوقی و مهاجرتی بین‌المللی، مشاوره حقوقی و تخصصی در امور مهاجرت از طریق سرمایه‌گذاری ارایه داده و همراه شما در تمامی مسیر اعم از انتخاب کشور مقصد، انتخاب نوع سرمایه‌گذاری (ثبت شرکت، خرید ملک، خرید اوراق بهادار، کارآفرینی، سرمایه‌گذاری در شرکت‌های موجود محلی در کشور مقصد، سرمایه‌گذاری در صنایع کوچک و بزرگ کشور مقصد و غیره)، افتتاح حساب بانکی، مشاوره اخذ ویزا، اخذ اقامت سرمایه‌گذار و خانواده وی، اخذ شهروندی و پاسپورت، اخذ ویزاهای طلایی و امور دیگر می‌باشد.

در حال حاضر کشورهای متعددی همچون کشور مالتا با ارایه برنامه اقامت از طریق سرمایه گذاری و برنامه‌ی جهانی اقامت، قبرس با ارایه برنامه سرمایه‌گذاری از طریق خرید ملک، گرانادا با ارایه برنامه‌ی خرید پاسپورت، کانادا، استرالیا، آمریکا، انگلستان، آلمان، سنگاپور، اسلواکی، ترکیه، اتریش و غیره، برنامه‌های سرمایه‌گذاری برای مهاجران را ارایه می‌دهند. اما انتخاب میان این تعداد از کشورها و برنامه‌های مهاجرتی سرمایه‌گذاری خارجی چندان کار آسانی نبوده و نیازمند داشتن آگاهی کامل از تمامی قوانین و شرایط است. در این مرحله حضور وکیل قابل اعتماد و باتجربه در کنار شما ضروری است.

این نکته را به خطر بسپارید که کشوری مقصد مناسبی برای انتقال سرمایه‌های گرانبهای شما است که شانس اقامت و اخذ پاسپورت را برای شما و خانواده‌ی فراهم آورد. از طرفی برنامه‌ی سرمایه‌گذاری با ارزش و منطقی است که سرمایه‌ی شما در آن از بین نرفته و از ارزش آن نیز کاسته نشود؛ چراکه صرف پرداخت مبلغی و خرید پاسپورت تضمین‌کننده آینده شما و خانواده شما نمی‌باشد. سرمایه‌گذاری مطمئن است که علاوه بر اعطای اقامت و پاسپورت و نیز امکان سفر به کشورهای دیگر غیر از کشور محل استقرار سرمایه، سودآوری مطمئن به منظور تضمین آینده مالی شما به همراه داشته باشد.

موسسه حقوقی و داوری بین‌المللی طلیعه عدالت و مهرپارسیان با مدیریت محمدرضا مهری به شما کمک می‌کند تا از محدودیت‌های ذهنی خود رها شده و بتوانید به راحتی حاصل سال‌ها زحمات خود را با انتخاب بهترین مقصد برای انتقال سرمایه‌های با ارزش خود با تضمین اعطای اقامت و پاسپورت، تضمین آینده‌ی اقتصادی درخشان، آینده‌ی تحصیلی و شغلی برای فرزندان و ارایه‌دهنده امکانات بهداشتی و رفاهی انتخاب نمایید.

همکاری با وکلا و موسسات حقوقی و مهاجرتی بین‌المللی معتبر در سراسر دنیا، موسسه حقوقی و داوری بین‌المللی طلیعه عدالت و مهرپارسیان را به معتبرترین موسسه حقوقی و ارایه‌دهنده مشاوره و خدمات حقوقی مهاجرتی در ایران مبدل ساخته است. لذا وکلای بین‌المللی همکار ما در سراسر دنیا، شما را حتی در کشور مقصد تنها نمی‌گذارند.

همراهان عزیز موسسه حقوقی و داوری بین‌المللی طلیعه عدالت و مهرپارسیان، با مدیریت محمدرضا مهری، برای دریافت مشاوره تخصصی و حقوقی به طرق زیر با کارشناسان ما در دپارتمان مهاجرت و حقوق بین‌الملل تماس حاصل نمایید:

  • مشاوره حضوری
  • مشاوره تلفنی
  • مشاوره از طریق اسکایپ
  • مشاوره از طریق واتس‌اپ
  • شرکت در وبینارهای آموزشی و حقوقی
  • شرکت در سمینارهای آموزشی و حقوقی
  • شرکت در کارگاه‌های آموزشی و مشاوره‌ای حقوقی
  • اعزام مشاور و وکیل به شرکت‌ها و موسسات معتبر