با موضوع مشاوره خرید ملک در فرانسه همراهتان هستیم.

دفاتر اسناد رسمی فرانسه مرجع رسمی نقل و انتقال ملک در این کشور محسوب می شوند. بنا به قانون فرانسه، امکان خرید ملک به صورت سهاامی و مشاعی متصور است. یعنی می توان یک آپارتمان را به سهام تقسیم نمود و بعد از آن هر یک از اعضای خانواده به نسبت سهام خود در آن شریک و مالک شوند.

بعضی از سایت های موسسات حقوقی و مهاجرتی که شماره ثبت رسمی هم نداشته و در ایران دفتر ثبت شده یا وکیل رسمی ندارند در فضای مجازی، تبلیغات گسترده ای به راه انداخته اند که با خرید ملک به ارزش 90 هزار یورو امکان اخذ اقامت دائم فرانسه برای شما و اعضای خانواده را دارند.

اما در تماس موسسه حقوقی بین المللی مهر پارسیان با وکیل مورد تایید سفارت فرانسه در تهران در بخش املاک و مستغلات، مشخص شد این موضوع از اساس دروغ بوده و برای کلاهبرداری از متقاضیان خرید ملک در اروپا و به ویژه فرانسه دام گسترده ای پهن شده است.

مطالب حقوقی قرارداد خرید ملک در فرانسه

موسسه حقوقی بین المللی و داوری مهر پارسیان، با ثبت رسمی در ایران و همکاری وکلای تخصصی ملک در فرانسه راه را برای شما هموار نموده است.

هر چند هزینه های مشاوره با وکیل رسمی و تخصصی ملکی در فرانسه بالاست، اما تمام وجه شما بابت خرید ملک از کلاهبردارانی که در کشورهای اروپائی پناهنده شده و از طریق پناهندگی و اخذ تابعیت حال خود را شهروند فرانسه معرفی نموده و ادعای داشتن دانش و سواد حقوقی برای خرید ملک و اخذ اقامت شما دارند هدر نمی رود.

  اخذ ویزای تمکن مالی فرانسه

حال انتخاب با شماست که با وکیل رسمی مشاوره حقوقی خرید ملک داشته باشید یا پس از مشاوره حقوقی نحوه خرید ملک و اخذ اقامت فرانسه در دام کلاهبرداران گرفتار شوید.

نکات مهم در تنظیم قرارداد خرید ملک در فرانسه

یکی از متقاضیان مشاوره حقوقی خرید ملک در فرانسه با دکتر محمد رضا مهری وکیل رسمی و پایه یک دادگستری و متخصص در حقوق املاک و اراضی بین المللی، این گونه بیان داشت.

من و همسرم ساکن کشور فرانسه هستیم. همسرم در فرانسه در کارخانه خودروسازی شاغل است. قرار شد بعد از ازدواج و مهاجرت به پاریس ملکی با مشارکت خریداری کنیم. در زمان خرید ملک من هیچ آشنائی به زبان فرانسه نداشتم. همسرم من را به دفتر اسناد رسمی برد و قرارداد خرید ملک را امضا کردیم. در بین برگه ها وکالتی جامع برای فروش ملک در فرانسه هم از من گرفت. اقرارنامه ای هم به زبان فرانسه از من گرفت و در آن قید کرد من هیچ حقی بابت ایام زوجیت و مهریه در ایران ندارم و این سند را نیز به صورت رسمی از من گرفت.

حال با بروز اختلاف خانوادگی مهریه را در ایران اجرا گذاشته ام و همسرم نیز با استناد به اقرارنامه رسمی در فرانسه، در دادگاه دفاع کرد که من همه حقوق مالی خودم را در قبلا تملیک آپارتمان در فرانسه از او گرفته ام.

نکته جالب اینکه آپارتمان هم بعد از تمام شدن اقساط در پاریس توسط همسرم فروخته شد و یک ویلا در نیس به نام خودش خرید و دیگر سهمی به من نداد.

آیا اقرارنامه رسمی اخذ شده در دفتر اسناد رسمی پاریس در ایران قابل استناد است؟

پاسخ به این سوال مثبت است اما قبول سند تنظیمی در فرانسه برای محاکم ایران شرایطی دارد.

ماده 1295 قانون مدنی

محاکم ایران به اسناد تنظیم شده در کشورهای خارجه همان اعتباری را خواهند داد که آن اسناد مطابق قوانین کشوری که در آنجا تنظیم‌ شده دارا میباشد مشروط بر اینکه:
اولا) اسناد مزبوره به علتی از علل قانونی از اعتبار نیفتاده باشد.
ثانیاً) مفاد آنها مخالف با قوانین مربوطه بنظم عمومی یا اخلاق حسنه ایران نباشد.
ثالثاً) کشوری که اسناد در آنجا تنظیم شده به موجب قوانین خود یا عهود اسناد تنظیم شده در ایران را نیز معتبر بشناسد.
رابعاً) نماینده سیاسی یا قنسولی ایران در کشوری که سند در آنجا تنظیم شده یا نماینده سیاسی و یا قنسولی کشور مزبور در ایران تصدیق کرده‌ باشد که سند موافق قوانین محل تنظیم یافته است.

  خرید ملک در فرانسه

ماده 1296 قانون مدنی

هر گاه موافقت اسناد مزبور در ماده قبل با قوانین محل تنظیم خود به توسط نماینده سیاسی یا قنسولی خارجه در ایران تصدیق شده ‌باشد قبول شدن سند در محاکم ایران متوقف بر این است که وزارت امور خارجه و یا در خارج تهران حکام ایالات و ولایات امضاء نماینده خارجه را‌ تصدیق کرده باشند.

فکر میکنم تا اینجا متوجه کلاهبرداری ملکی و مالی همسر این موکل شده باشید. اما این کلاهبرداری در پناه قانون و همچنین عدم آگاهی زوجه از قوانین و مقررات به ویژه عدم آشنائی با زبان فرانسه بود.

مطالعه دقیق متن قرارداد به زبان فرانسه

حتی اگر به زبان فرانسه آشنائی کامل دارید در هنگام خرید یا فروش ملک در فرانسه، نسخه اصلی پیش نویس قرارداد را دریافت و برای وکیل تخصصی خرید ملک در فرانسه ارسال کنید. بعد از بررسی دقیق مفاد قرارداد و اطمینان از عدم کلاهبرداری در خرید یا فروش ملک پیدا کردید با حضور وکیل نسبت به امضا اسناد اقدام کنید.

قبل از تطبیق نسخه فارسی احتمالی با نسخه فرانسوی قرارداد، هیچ قراردادی را امضا نکنید.
دقت داشته باشید وضعیت ملک استعلام شده باشد. تکلیف بدهی های ملک به نهادهای دولتی یا اشخاص روشن شده باشد.
از همه مهمتر نحوه بهره برداری از ملک چگونه است و چه حقوقی درباره ملک دارید.
اگر قصد اخذ اقامت از طریق خرید ملک دارید حتما با وکیل رسمی دادگستری و مورد تایید سفارت فرانسه در ایران مشاوره نمائید.

وکیل تضمینی خرید ملک در فرانسه

عبارت وکالت تخصصی و تضمینی در سالهای اخیر بسیار از زبان موکلین شنیده می شود. هر مراجعه کننده ای در ابتدای ورود به مجموعه حقوقی و داوری مهر پارسیان، درخواست وکالت تضمینی در اخذ نتیجه را دارد. اما بعد از مشاوره با وکلای مهر پارسیان تازه متوجه خواهید شد که ادعای وکالت تضمینی در هر موضوعی صرفا کلاهبرداری است.

  اجرای حکم دادگاه خارجی در ایران

فرض کنید قرار است شما پرونده اخذ اقامت فرانسه از طریق خرید ملک دارید. آیا وکیل باید مجوز اقامت شما را صادر کند که نتیجه را تضمین کند؟ یا مسئولین اداره مهاجرت در پلیس فرانسه باید صدور کارت اقامت شما را بررسی کنند؟

اما نکته در وکالت تضمینی خرید ملک و اخذ اقامت این است که خیال موکل نیز از بابت انجام کار راحت باشد. در اینگونه موارد توصیه می شود از ابتدا در انتخاب گروه وکلای مهاجرتی و ملکی دقت کنید. بررسی سوابق وکیل و موسسه حقوقی از نظر داشتن مجوزها، مالکیت دفاتر و ثابت بودن نشانی و تلفن ها می تواند کمک موثری در به دام نیفتادن شما داشته باشد. در این گونه موارد حتی وکیل می تواند تضمین کند که در صورت عدم انجام کار توسط وی و یا عدم اخذ نتیجه بخشی از وجه را به شما مسترد نماید یا اصلا وجهی بابت حق الوکاله دریافت نکند.
اما امکان تضمین نتیجه پرونده قطعا در هیچ شرایطی وجود ندارد.

خدمات موسسه حقوقی بین المللی مهر پارسیان در پرونده اقامت فرانسه

رویکرد موسسه حقوقی مهعر پارسیان بر طبق اساسنامه مشخص است. ما در گروه وکلای مهاجرتی و بین المللی مهر پارسیان، انجام کار توسط وکلای متخصص و حرفه ای را تضمین می کنیم. بعد از مشاوره اولیه و سنجش امکان انجام کار شما، وکیل پایه یک دادگستری و عضو کانون وکلای شهر پاریس جهت پیگیری پرونده به شما معرفی می شود.
در حال حاضر برای اخذ اقامت فرانسه یکی از راههای زیر وجود دارد.

اخذ اقامت فرانسه با اثبات تمکن مالی در ایران به وسیله املاک، حساب بانکی، مستغلات و …. (این خدمت توسط وکیل رسمی در فرانسه انجام می شود.)

اخذ اقامت فرانسه از طریق ویزای نامزدی و ازدواج توسط وکلای رسمی دادگستری ایران و فرانسه.
اخذ اقامت فرانسه به صورت دائمی برای اعضای خانواده با خرید ملک.
قبول پرونده مهاجرتی از طریق سرمایه گذاری در کشور فرانسه.
خرید فرانچایز یا شرکت در حال کار و گرفتن اقامت برای سرمایه گذار و اعضای خانواده وی.

  تحصیل رایگان موسیقی در فرانسه

وکیل و مشاوره خرید ملک در فرانسه

تلفن‌های تماس ثابت با دفتر موسسه مهر پارسیان

تماس خارج از ساعات اداری و تعطیلات و ارسال پیام از طریق خط تلفن همراه

ارسال پیام از طریق شماره واتس اپ و تلگرام

پس از ارسال پیام شکیبا باشید تا جهت وقت مشاوره حضوری یا آنلاین هماهنگی صورت گیرد
حداکثر ظرف 12 ساعت وقت مشاوره تنظیم و به شما اعلام خواهد شد
دفتر وکالت مهر پارسیان – محمدرضا مهری وکیل پایه یک دادگستری

نشانی دفتر وکالت موسسه مهر پارسیان در تهران

میدان ونک- ابتدای بزرگراه حقانی- خیابان گاندی جنوبی- خیابان چهاردهم- پلاک 14- طبقه 4- واحد 9 و 10

خدمات دفتر وکالت و امور حقوقی بین المللی محمدرضا مهری

مشاوره حقوقی آنلاین با وکلای پایه یک دادگستری در موضوعات تخصصی در همه ساعات شبانه روز
مشاوره حقوقی حضوری با وکیل تخصصی جرایئم اقتصادی
قبول وکالت دادگستری بدون حضور موکل در دفتر وکیل
خدمات وکالت ایرانیان خارج از کشور در ایران
خدمات وکالت ایرانیان در سایر کشورها توسط وکیل رسمی
معرفی بهترین وکیل حقوق بین المللی در تهران
بهترین وکیل کیفری تهران
بهترین وکیل ملکی تهران
بهترین وکیل دعاوی پولی و بانکی تهران
بهترین وکیل خانواده تهران
بهترین وکیل دادگاه تجدید نظر
بهترین وکیل اعاده دادرسی و دیوان عالی کشور
بهترین وکیل فرجام خواهی

مشاوره خرید ملک در فرانسه مشاوره خرید ملک در فرانسه مشاوره خرید ملک در فرانسه مشاوره خرید ملک در فرانسه مشاوره خرید ملک در فرانسه مشاوره خرید ملک در فرانسه مشاوره خرید ملک در فرانسه مشاوره خرید ملک در فرانسه مشاوره خرید ملک در فرانسه مشاوره خرید ملک در فرانسه مشاوره خرید ملک در فرانسه مشاوره خرید ملک در فرانسه مشاوره خرید ملک در فرانسه مشاوره خرید ملک در فرانسه مشاوره خرید ملک در فرانسه مشاوره خرید ملک در فرانسه مشاوره خرید ملک در فرانسه مشاوره خرید ملک در فرانسه مشاوره خرید ملک در فرانسه 

5/5 - (39 امتیاز)

2 دیدگاه ها

  • سلام وقت خوش
    من ساکن فرانسه هستم و برای مشاوره با وکیل خرید و فروش ملک در پاریس کامنت دادم تو اینستاگرام بین الملل مهر پارسیان
    لطفا جوابمو دایرکت بدین

    • سلام و عرض احترام
      وکیل خرید و فروش ملک برای چه موضوعی در پاریس میخواین.لطفا اطلاعات کامل بفرستین تا به وسیله همکاران وکیل موسسه حقوقی مهر پارسیان در فرانسه کمکتون کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *